عاملان فروش خانه میلیاردی به سگ تهرانی توسط مراجع قضایی بازداشت و توضیحاتی راجب این عمل را در خصوص روشن شدن اذهان عمومی تعریف کردند.

عذرخواهی عاملان فروش خانه میلیاردی به سگ تهرانی/ فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا: در پی انتشار یک فیلم در شبکه های مجازی که بازخورد زیادی در بین مردم هم داشت و روحیه مردم را خدشه دار کرده بود مراجع قضایی سریعا به این موضوع ورود کرده پس از بررسی و صحت ماجرا به سراغ مشاور املاکی که این قرار داد را ثبت و فیلمش را منتشر کرده رفتند و بنابر دستورات قضایی و مطابق با قوانین کشور حکم پلمب و بازداشت عاملین این فیلم را صادر کرد.

حالا تمامی عوامل شریک در این کلیپ به ظاهر طنز اما تبلیغاتی توسط مراجع قضایی بازداشت و توضیحاتی راجب این عمل کاملا غیر انسانی را در خصوص روشن شدن اذهان عمومی تعریف کردند.

ابتدا آقای احمدی یعنی همان خریدار خانه میلیاردی در پونک که آن را به نام سگش چستر زده بود پس ازعذرخواهی از همه مردم بابت شرکت در این تبلیغات بی معنی ابراز پشیمانی کرد و گفت: به هیچ وجه فکر نمی کردم فیلم سگمان چستر این حجم بازدید داشته باشد و تنها در حد یک تبلیغات ساده اینستاگرامی به آن نگاه می کردیم که شاید برای من و همسرم هم جذب فالور داشته باشد.

وی افزود: من و همسرم و چستر(سگمان) فقط برای بازدید از یک خانه به این مشاور املاک رفته بودیم وقتی آنها سگ همراهمان را دیدند، پیشنهاد دادند یک فیلم کوتاه چند ثانیه ای برای استوری صفحه اینستاگرامشان از ما و سگمان به این منظور که داریم خانه ای را به نام چستر میزنیم از ما بگیرند و من هم قبول کردم اما الان خیلی پشیمان و بابتش عذرخواهی میکنم .

همسر آقای احمدی هم در ادامه صحبت های شوهرش گفت: بنگاه دار به ما گفت این فیلم فقط در استوری صفحه اش به مدت 24 ساعت گذاشته می شود و بعد آن را پاک می کند در صورتی که بعد از آن متوجه شدیم تعداد بازدید کننده های مشاور املاکی پس از نشر این فیلم آن هم در قالب پست از 1000 نفر به 7000 نفر رسید و تازه متوجه شدیم که آنها ما را فریب دادند تا برای صفحه اینستاگرامی شان تبلیغات کرده و جذب فالور داشته باشند اما من همان لحظه با آنها تماس گرفتم و گفتم که با این موضوع مخالفم اما کار از گذشته بود و فیلم را همه دیده بودند.

بنگاه دار هم عامل اصلی این قضیه بود اعتراف کرد که با نیت تبلیغات از این زوج خواسته که نقش خریدار ملک برای سگشان را بازی کنند و مدعی شد که کاغذ زیر دست چستر یه برگ ساده و معمولیست که هیچ شباهتی به برگه های قراردادهای ملکی ندارد و اثر انگشتی که میبینید برای یک انسان است و اصلا مربوط به سگ آقای احمدی نیست و بابت تولید و انتشار این کلیپ خیلی پشیمانم و از همه مردم عذرخواهی می کنم .

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید