در یک مجتمع تجاری در شرق تهران واقع در خیابان مدنی، نگهبانان یک آمر به معروف را در حضور خانواده مورد ضرب و شتم قرار داده و وی را از ساختمان بیرون کردند.

کتک خوردن آمر به معروف در یک مجتمع تجاری تهران + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، این آمر به معرف به خبرنگار ما گفت: روز جمعه ۲۷ مرداد به اتفاق همسر و فرزندانم به این مجمتع مراجعه کردیم. هنگام خروج کنار در نگهبانی، ۲ نفر از نگهبانان حضور داشتند. خانمی که به نحو زننده‌ای کشف حجاب کرده نیز در آن مکان حاضر بود. بنده به نگهبانان گفتم شما برای حجاب هم تذکر می‌دهید؟ گفت: بله. بنده خطاب به ایشان گفتم پس به چه علت این خانم با این وضعیت کنار شما حضور دارند. در جواب گفت به شما ربطی ندارد. بحث ادامه پیدا کرد و وضعیت بحرانی شد.

این آمر به معروف ادامه داد: خانم کشف حجاب کرده دست به حرکات زننده‌ای از جمله پرتاب اشیا به سمت بنده کرد. متاسفانه نگهبانان او را فراری دادند.

وی تشریح کرد: این ۲ نگهبان دست من را گرفتند و با رفتار ناشایست به بیرون پاساژ پرتابم کردند. بیرون مجموعه هم تماشاچیانی که جمع شده بودند، از الفاظ رکیک نسبت به من و خانواده‌ام استفاده کردند. آن‌ها چندین بار بنده را در باغچه‌ای که کنار پاساژ بود انداختند.

این شهروند آمر به معروف در ادامه گفت: پلیس ۱۱۰ نیز در صحنه جرم حاضر شد و گزارش واقعه را تنظیم کرد. امروز نیز به پزشکی قانونی رجوع کردم.

ضرب و شتم آمر به معروف در یک مجتمع تجاری تهران +فیلم

ضرب و شتم آمر به معروف در یک مجتمع تجاری تهران +فیلم

وی گفت: من از مسئولین می‌خواهم در کشور اسلامی از بروز حوادث این چنینی جلوگیری کنند.

خبرنگار ما در پی این حادثه ۲ بار با این مجتمع تماس گرفت. فرد جواب دهند دفعه اول بدون توضیح تلفن را قطع کردند. در مرتبه دوم نیز گفت: اتفاق خاصی در مجتمع رخ نداد. موضوع حل شد.

وی در پاسخ به اینکه نگهبانان مجتمع شما یک فرد آمر به معروف را مورد ضرب و شتم قرار داده و از ساختمان بیرون کردند و پرونده قضائی در این زمینه تشکیل شده، گفت:مدیر مجتمع حضور ندارد و ما پاسخی نداریم.

کد خبرنگار: ۱۵
۲۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید