استقلال در روزی که دروازه‌بانش از حریف پنالتی گرفت با اختلاف یک گل ملوان را شکست داد.

پیروزی استقلال مقابل ملوان/ اوضاع بر وفق مراد نکونام شد

به گزارش سلام نو به نقل از آنا، تیم‌های استقلال و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۹:۳۰ در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در نهایت استقلال با نتیجه یک بر صفر برنده شد.

داور: سید رضا مهدوی

اخطار: سید ابوالفضل جلالی و روزبه چشمی (استقلال) میلاد باقری، آرمان اکوان و محمدحسین اکبرمنادی (ملوان)

گل: محمدحسین مرادمند (۷۹)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، سید ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس (۶۸- مهرداد محمدی)، مهدی مهدی پور (۸۳- ایمان سلیمی)، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا (۷۵- پیمان بابایی) و امیرارسلان مطهری (۸۳- آرمان رمضانی).

ترکیب ملوان: محمدحسین اکبر منادی، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، مهران احمدی (۶۶- محمدرضا بردبار)، میلاد شعبانلو (۶۶- امین پورعلی)، پیمان رنجبری، مسعود زائر کاظمینی (۷۱- رضا جعفری)، حسین صادقی.

ملوان در نیمه اول بازی پایاپایی را مقابل استقلال انجام داد و حتی صاحب پنالتی شد که مهران احمدی دقیقه ۷ حریف سید حسین حسینی نشد تا بازی در این نیمه با تساوی بدون گل باقی بماند. در نیمه دوم ملوان عقب نکشید و از همان ابتدا، بازی شجاعانه‌ای را مقابل آبی‌پوشان پایتحت انجام داد. شاگردان مهدی تارتار مقابل میزبان نامدار خود فرصت‌های خوبی را از دست داد تا اینکه استقلال که کرنرهای زیادی را در این بازی از دست داده بود روی یک ضربه کرنر توسط محمدحسین مرادمند به گل رسید و با همین گل برنده شد.

استقلال با این پیروزی ۶ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر از سپاهان و بالاتر از پرسپولیس در رده دوم ایستاد. ملوان هم بدون امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید