محسن یگانه و زنده یاد مرتضی پاشایی از خوانندگان موسیقی ایرانی ویدیویی قدیمی از اجرای مشترکشان در کنسرت زنده یاد مرتضی پاشایی دوباره در فضای مجازی وایرال شد.

همخوانی مشترک محسن یگانه و مرتضی پاشایی + فیلم

به گزارش سلام نو، مرتضی پاشایی ، در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۶۳ در صادقیه تهران و در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمد.

او از کودکی به موسیقی علاقه‌مند بود و موسیقی را از سیزده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد و سپس به یادگیری پیانو پرداخت.مرتضی پاشایی علاوه بر موسیقی ، به بازیگری نیز علاقه‌مند بود و در دوران مدرسه در چند تئاتر به ایفای نقش پرداخت کرد. پاشایی همچنین مدتی به کلاس‌های بازیگری و تئاتر حمید سمندریان می‌رفت.

مرتضی پاشایی تنظیم را نیز به صورت خودآموز فرا گرفت و دوران سربازی خود را در شهر کرمانشاه گذراند.

وی دانشجو رشته گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی بود.بعد از سربازی بعنوان آهنگساز مدتی در یک شرکت موسیقی کار می کرد سپس به فکر ساخت آهنگ برای خودش افتاد و کم کم شروع به خواندن تک آهنگ کرد در سال ۱۳۸۹ قطعه یکی هست را برای سریالی به همین نام ساخت اما با عدم مجوز صدا و سیما این آهنگ در اینترنت با نام عصر پاییزی منتشر شد.

پاشایی آذر ماه سال ۹۲ بود در اوج دوران کاری اش و بعد از مدت ها ناراجتی معده با اصرار علی لهراسبی به بیمارستان نیکان رفت و بعد از آزمایش اعلام شد تومور دارد و باید جراحی شود.

۱۲ آبان ۹۶ مرتضی دوباره در بیمارستان بهمن بستری می شود چهار روز بعد عصر جمعه ۱۶ آبان با وخامت وضعیت به بخش مراقب های ویژه می رود.

روز هیجدهم آبان دکتر رفع ممنوع الملاقات می کند و او با تعدادی از هنرمندان و دوستانش دیدار می کند و خبرهای امید بخشی از بهبودی اش به گوش می رسد.

از صبح روز جمعه ۲۳ آبان ۹۳ اما ریتم های نامنظم قلب نشان می دهد بدن کشش ندارد: ساعت به ۸:۳۰ می رسد و قلب مرتضی برای همیشه متوقف می شود.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید