اسلام جاودان مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته سه شنبه ۲۴ مرداد از کشف لاشه پلنگ در میان زباله ها خبر داد.

کشف جسد یک پلنگ ایرانی در میان ‌زباله‌ها + عکس

به گزارش سلام نو، اسلام جاودان خرد ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: روز سه شنبه گزارش مردمی مبنی بر پیدا شدن لاشه پلنگی در میان انبوهی از زباله و نخاله ساختمانی «زیر پل جاده ارتباطی حدفاصل روستاهای دشت رز و بن زد شهرستان دنا» به اطلاع یگان حفاظت محیط زیست استان رسید.

وی ابراز داشت: تیمی از یگان حفاظت محیط زیست استان به محل اعزام شده و متأسفانه لاشه یک قلاده پلنگ نر بالغ در میان زباله‌ها کشف شد.

جاودان خرد تصریح کرد: با توجه به اینکه برای اعلام علت دقیق مرگ نیاز به کالبد شکافی توسط دامپزشک داریم، علت مرگ بعداً از انجام مراحل کالبد شکافی و نظر قطعی دامپزشک از طریق روابط عمومی محیط زیست استان اطلاع رسانی خواهد شد.

کشف جسد یک پلنگ ایرانی در میان ‌زباله‌ها + عکس

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد لاشه از جایی دیگر به این مکان منتقل شده باشد، یگان حفاظت محیط زیست بصورت محسوس و نامحسوس تحقیقات خود را در مورد علل و عوامل احتمالی تلف شدن پلنگ شروع کرد.

وی افزود: از مردم طبیعت دوست استان تقاضا داریم چنانچه اطلاعاتی در این خصوص دارند که می‌تواند کمکی به ما کند، از طریق سامانه رایگان ۱۵۴۰ و با اطمینان از امانتداری ارائه گزارش دهند.

کشف جسد یک پلنگ ایرانی در میان ‌زباله‌ها + عکس

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید