سعادت‌آباد آرایشگاه‌های بسیاری دارد در این میان با ما همراه باشید و درباره بهترین آرایشگاه سعادت آباد تهران بدانید.

بهترین آرایشگاه سعادت آباد تهران

سلام نو پلاس: در منطقه سعادت آباد تهران – Saadat Abad- سالن ها و آرایشگاه های مردانه و زنانه زیادی مشغول فعالیت هستند که بدلیل تعدد و فراوانی این سالن های زیبایی ، بالطبع انتخاب بهترین سالن زیبایی سعادتآباد کاری بس مشکل و شاید و غیر ممکن باشد. یکی به این دلیل که مرجع مشخصی برای این منظور وجود ندارد و دوم اینکه وجود بیست رشته تخصصی آرایشی زیبایی ، دایما رقابت سالنها را در تنگنا قرار می دهد اینگونه که ممکن است سالنی کار عروس و میکاپش خوب باشد ولی سالن دیگر کار میکرو و خدمات دیگرش . ما در این بخش به معرفی برخی از بهترین سالن های زیبایی در منطقه سعادت آباد تهران می پردازیم و خدمات تخصصی آنها را تشریح خواهیم کرد.

چند آرایشگاه زنانه برتر در سعادت‌آباد

در این مقاله، بهترین سالن های زیبایی در منطقه سعادت آباد در شهر تهران را برای شما لیست می کنیم. این سالن ها با استفاده از تجهیزات حرفه ای، محصولات با کیفیت و بهترین خدمات، یک تجربه لذت بخش و متفاوت از خدمات زیبایی را برای شما فراهم می کنند.

بهترین آرایشگاه سعادت آباد تهران

۱. سالن زیبایی مونا یزدانی

آدرس: خیابان سعادت آباد چهارراه سرو ساختمان۴۲ ط ۱ ☎️ ۰۹۱۹۰۸۱۴۱۰۰

سالن زیبایی منا یزذانی با استفاده از تخصص و تجربه متخصصین مجرب، بهترین خدمات در زمینه آرایش، میکاپ، فیبروز، کاشت ناخن و رنگ و کراتینه را ارائه می دهد. فضای مدرن و آرام این سالن همچنین برای شما به یک تجربه آرامش بخش تبدیل خواهد شد.

۲. سالن زیبایی الیان

آدرس: خیابان سعادت آباد، خیابان بهروز، پلاک ۱۵

سالن زیبایی الیان با استفاده از محصولات با کیفیت و تکنیک های مدرن، خدمات زیبایی برجسته ای را در زمینه آرایش، کاشت مژه، جوانسازی پوست و لیزر ارائه می دهد. با محیطی آرام و مراقبت ویژه از مشتریان، این سالن تجربه ای به یاد ماندنی را برای شما فراهم می کند.

۳. سالن زیبایی رویال

آدرس: خیابان سعادت آباد، بلوار دریا، پلاک ۲۰

سالن زیبایی رویال با استفاده از تجهیزات بروز و استفاده از متخصصین حرفه ای در زمینه آرایش، پوست، مو و ناخن، خدمات متنوعی را به شما ارائه می دهد. با تمرکز بر جزئیات و رعایت استانداردهای بهداشتی، این سالن از محبوبیت بالایی برخوردار است.

بهترین آرایشگاه سعادت آباد تهران

۴. سالن زیبایی آوا

آدرس: خیابان سعادت آباد، خیابان مهرمحمدی، پلاک ۱۰

سالن زیبایی آوا با بهره گیری از ضوابط بهداشتی بهترین خدمات در زمینه آرایش، کاشت ناخن، جوانسازی پوست و ماساژ را ارائه می دهد. متخصصین مجرب این سالن با استفاده از تکنیک های بروز و محصولات با کیفیت، شما را به شکلی کاملاً تغییر داده و به رضایت خود رسانده می شوند.

۵. سالن زیبایی باران

آدرس: خیابان سعادت آباد، بلوار آرمانی، پلاک ۲۰

سالن زیبایی باران با تمرکز بر کیفیت و رضایت مشتریان، با بهره گیری از بهترین محصولات و تکنیک های مدرن، خدمات متنوعی برای آرایش، میکاپ، کاشت مژه، رنگ مو و اپیلاسیون ارائه می دهد. با محیطی دلنشین و متناسب با نیازهای مشتریان، این سالن یک تجربه خاص و لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد.

سالن‌های زیبایی بهتر در سعادت آباد تهران

سالن گیوا سعادت آباد

مجموعه سالن های زیبایی گیوا، از مجلل ترین مراکز زیبایی در تهران است که یکی از شعبه های آن در سعادت آباد تهران می باشد.

بهترین آرایشگاه سعادت آباد تهران

این آرایشگاه زنانه در سعادت آباد که از سال ۸۸ شروع به کار کرده است، اولین شعبه سالن های زیبایی گیواست که در حوزه های زیر خدمات رسانی می کند و می توان در لیست آرایشگاه های سعادت آباد به آن اشاره کرد.

خدمات ارائه شده در زمینه صورت و پوست: میکاپ، اکستنشن مژه، اصلاح ابرو و قرینه سازی، گریم سینمایی عروس، وکس و اصلاح صورت، جوان سازی

خدمات ارائه شده در زمینه مو: کوتاهی، انواع شینیون، ریباندینگ و کراتین، اکستنشن مو، آبرسانی حرفه ای مو با روغن های طبیعی و اصل، از بین بردن موخوره ها، انواع رنگ و لایت و مدل های مختلف براشینگ

خدمات ارائه شده در زمینه ناخن: مانیکور و پدیکور طبی، ارائه کلیه خدمات ناخن به صورت حرفه ای و در زمانی کوتاه، آبرسانی به پوست اطراف ناخن.

سایر خدمات: ماساژ، اپیلاسیون، مشاوره تخصصی و رایگان در حوزه های مختلف در این آرایشگاه سعادت آباد بلوار دریا ارائه می شود.

بانک زیبایی سعادت آباد

در معرفی بهترین سالن زیبایی در سعادت آباد، لازم است تا به نام بانک زیبایی هم اشاره ای شود.

بهترین آرایشگاه سعادت آباد تهران

این سالن زیبایی دارای دو شعبه در شهر تهران است که یکی از آنها در محدوده سعادت آباد، میدان شهرداری واقع شده است. بانک زیبایی وقت قبلی نیاز نخواهد داشت و خانم ها می توانند همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸، برای دریافت خدمات زیبایی به این مرکز مراجعه کنند. در این مرکز می توانید انواع خدمات زیبایی، کوتاهی، رنگ، کوپ، احیا مو و پوست، جوان سازی پوست، پاکسازی و خدمات ناخن را دریافت کنید. سطح کیفی خدمات ارائه شده در بانک زیبایی سعادت آباد، بسیار بالاست و کاربران و علاقه مندان می توانند با خیالی آسوده، کلیه امور زیبایی خود را به این سالن بسپارند.

آدرس سالن بانک زیبایی سعادت آباد: سعادت آباد، میدان شهرداری، خیابان قیصر امین پور، کوچه بهار چهار، پلاک هفت.

بانک زیبایی سعادت آباد تلفن:

اینستاگرام بانک زیبایی سعادت آباد: bank.zibaee@

سالن زیبایی صنم چهروی

در بین بهترین سالن های زیبایی سعادت اباد، باید به آرایشگاه صنم چهروی هم اشاره کرد که با دارا بودن طیف متنوعی از خدمات آرایشی و بهداشتی در کنار کیفیت بسیار عالی، به خوش نامی شناخته می شود.

بهترین آرایشگاه سعادت آباد تهران

صنم چهروی را می توان یکی از بهترین میکاپ کار سعادت آباد معرفی کرد که بسیاری از بانوان خوش سلیقه، آرایش روز عروسی خود را به این مرکز سپرده اند. خدماتی که در این آرایشگاه زنانه سعادت آباد تهران می توانید دریافت کنید، به شرح زیر است:

میکاپ و شینیون عروس

کوتاهی، رنگ، لایت و مش با استفاده از مرغوب ترین مواد و مدرن ترین روش ها

اکستنشن مو و مژه به شیوه دلخواه مشتری و پرپشت سازی بسیار باکیفیت

حرفه ای ترین خدمات ناخن

هاشور ابرو به شیوه های متفاوت

برگزاری دوره های آموزشی در این آرایشگاه سعادت آباد بلوار دریا

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید