رانجلو یانگا مهاجم هلندی مدتیست در یکی از هتل‌های معروف پایتخت اقامت دارد و به نظر می رسد با درخواست باشگاه استقلال در تهران است.

اختلاف شدید خطیر و نکونام بر سر جذب مهاجم هلندی

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر حضور یک مهاجم خارجی در تهران برای عقد قرارداد با باشگاه استقلال مطرح شده است.

رانجلو یانگا مهاجم هلندی است که مدتیست در یکی از هتل‌های معروف و لوکس تهران اقامت دارد. بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد این بازیکن با درخواست باشگاه استقلال در تهران است و مدیر برنامه ایرانی او نیز فردی است که در سال‌های گذشته نیز بازیکنان بی‌کیفیتی را به تیم آبی پایتخت منتقل کرده بود.

گفته می‌شود این بازیکن مورد پسند سرمربی تیم قرار نگرفته و حتی جواد نکونام پس از بازی با نفت آبادان، در پاسخ به سوالی پیرامون حضور یانگا در تهران اعلام کرد؛ درخواستی برای جذب او نداشته و اطلاعاتی هم در موردش ندارد!

در سوابق یانگا مورد قابل توجه و چشمگیری دیده نمی‌شود. این درحالیست که چندی پیش اسکار پلانو مهاجم اسپانیایی مد نظر نکونام که پرورش یافته آکادمی رئال مادرید است و تجربه قابل توجهی هم از بازی در لالیگا دارد، از سبد خرید آبی‌ها خارج شد.

به هرترتیب این سوال مطرح می‌شود که مهاجم هلندی اکنون با هزینه چه کسی در تهران اقامت دارد و انتظار می‌رود باشگاه استقلال در مورد وضعیت این بازیکن اطلاع رسانی روشنی داشته باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید