متخصص زنان و زایمان بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک خارج کردن موفق یک توده ۱۰ کیلوگرمی از بدن یک بیمار در یک عمل جراحی نادر و حساس خبر داد.

خارج کردن توده ۱۰ کیلویی از بدن بیمار اراکی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، متخصص زنان و زایمان بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک در یک عمل جراحی نادر و حساس موفق به خارج کردن یک توده ۱۰ کیلوگرمی از بدن یک بیمار در این بیمارستان شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی، دکتر « لی لی اسعدی » گفت: این بیمار که یک خانم ۳۶ ساله است با درد و افزایش سایز شکم به بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی(ره) اراک مراجعه کرد.

وی ادامه داد: پس مراجعه به این بیمارستان و انجام سونوگرافی و ام آر آی یک توده در سمت چپ بدن وی مشاهد شد که با توجه به سرعت رشد آن، بلافاصله بیمار به اتاق عمل انتقال داده شد.

متخصص زنان و زایمان بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک خاطرنشان کرد: پس از عمل جراحی سه ساعته یک توده به وزن ۱۰ کیلو گرم از بدن بیمار خارج شد.

دکتر اسعدی بیان کرد: اکنون حال عمومی بیمار مطلوب است.

بر اساس اطلاعات موجود، ۹۴۳ هزار و ۲۰۰ نفر از از جمعیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری استان مرکزی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قردار دارند و ضریب پوشش بیمه در این استان ۶۴ درصد است که از متوسط کشوری بالاتر است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید