درب‌های فلزی پارکینگ در مدل‌ها، رنگ‌ها و ابعاد متفاوتی تولید می‌شوند. شما عزیزان باید مطابق با نیازها، سلیقه و همچنین بودجه‌ای که دارید، بهترین نوع درب پارکینگ فرفورژه را خریداری کنید.

جدیدترین مدل‌های درب پارکینگ فرفورژه شیک و ساده ۱۴۰۲

به نظر شما دلیل اصلی این میزان استقبال از درب پارکینگ فرفورژه و مدل‌های دیگر آن چیست؟ این روزها درب فلزی پارکینگ به ‌قدری محبوب و رایج شده که همه خریداران به فکر خرید این مدل درب کاربردی و محکم هستند.

احتمالا شما هم به انواع درب فلزی علاقمند شده اید و می‌خواهید آن را برای فضای مورد نظرتان خریداری کنید. اما نکات مهمی وجود دارند که قبل از خرید درب پارکینگ می‌بایست از مشاوران متخصص این صنعت، اطلاعات مربوطه را کسب کنید؛ پس همراه ما باشید.

ویژگی‌های درب پارکینگ فلزی؛ کاربردی برای هر مکان

درب‌های پارکینگ فرفورژه مزایای متعددی نسبت به سایر درب‌ها دارند. یکی از مهم‌ترین مزایای این درب‌ها دوام بالای آن‌ها است؛ زیرا در برابر شرایط آب‌وهوایی مختلف، زنگ‌زدگی و خوردگی مقاوم هستند.

نگهداری از این درب‌ها آسان بوده و تنها به تمیزکردن گاه‌به‌گاه نیاز دارند تا به بهترین شکل ظاهر شوند. علاوه بر این، درب‌ پارکینگ فلزی امنیت مکان شما را فراهم کرده و وسایل نقلیه‌تان را در برابر سرقت یا آسیب‌های مختلف محافظت می‌کند.

 انواع درب های پارکینگ فرفورژه

انواع درب پارکینگ فرفورژه؛ تنوع در طرح و نقش‌پذیری

امروزه انواع درب‌هایی چون درب پارکینگ فلزی، درب فرفورژه حیاط، درب فلزی ویلا و درب باغ با نام‌های تجاری و اشکال مختلف طراحی و تولید می‌شوند. پیش از اینکه شما را با انواع مدل درب پارکینگ فرفورژه آشنا کنیم، باید خاطرنشان کرد که اغلب درب‌های پارکینگ فرفورژه به ‌صورت اتوماتیک ساخته می‌شوند.

درب پارکینگ کلاسیک فرفورژه؛ نوستالژی و جذاب

هر سبکی در معماری و طراحی داخلی با عناصر بخصوص خود شناخته می‌شود؛ به عبارت دیگر، هر سبک شامل الگوهای خاص طراحی است. در درب پارکینگی فرفورژه کلاسیک از نقش و نگارهای گل‌وبوته استفاده می‌شود.

درب پارکینگ کلاسیک را می‌توان با درب حیاط فلزی کلاسیک ست کرد و جلوه بی‌نظیری را به ساختمان هدیه داد. رنگ‌هایی چون سیاه، طلایی و نقره‌ای، سه‌رنگ مهمی هستند که در ساخت درب کلاسیک به‌وفور استفاده می‌شوند.

درب پارکینگ فرفورژه ریلی؛ خاص و ویژه

این درب‌ با طراحی ساده و خاص برای ساختمان‌هایی مناسب است که دارای فضای کوچکی بوده یا درکوچه‌های تنگ و باریک واقع شده‌اند. درب پارکینگ ریلی به ‌گونه‌ای ساخته می‌شود که در هنگام باز شدن در فضایی که برای آن در نظر گرفته شده، جمع می‌شود.

درب پارکینگ فلزی مدرن؛ ساده با نمایی زیبا

این درب‌ در عین سادگی، زیبایی نمای ساخته شده و دکوراسیون ساختمان را بیشتر نمایان می‌کند. در طراحی درب‌ پارکینگ فرفورژه نوع مدرن از طرح‌های ساده‌ای استفاده می‌شود و در آن‌ها خبری از تزیینات آهنی که روی درب جوش داده می‌شوند، نیست.

درب پارکینگ لوکس فلزی

درب پارکینگ فلزی لوکس؛ تکنولوژی روز

یکی از پرطرفدارترین مدل درب‌ فلزی لوکس که یک درب نفر رو در داخل آن وجود دارد، در دسته درب‌های‌ پارکینگ جدید قرار می‌گیرد که به ‌تازگی مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته‌اند.

درب لیزری و درب cnc معروف‌ترین مدل‌های درب پارکینگ لوکس به شمار می‌روند. طرح درب پارکینگ فرفورژه لوکس را می‌توان با استفاده از طرح‌های ساده و شیک تولید کرد.

درب پارکینگ فلزی تاشو؛ مطمئن و دو کاره

این نوع درب در دو مدل تک دربی و دو دربی ساخته شده و از آن در درب فلزی صنعتی نیز استفاده می‌شود. در مدل تک دربی، درب به سمت بالا حرکت کرده و باز می‌شود. در مدل دو دربی، باز و بسته ‌شدن درب از سمت چپ و راست انجام می‌گیرد.

درب پارکینگ تاشو در عرض چند ثانیه باز می‌شود و می‌توان از امنیت آن‌ مطمئن بود. مدل تاشو درب فلزی فرفورژه پارکینگ از جنس آلومینیوم است و طراحی شیک آن موجب شده تا کاربران زیادی به آن علاقه‌مند شوند.

درب پارکینگ آلومینیومی؛ به دور از زنگ زدگی

درب آلومینیومی فلزی وزن سبکی دارد و در اثر تغییرات آب‌وهوایی دچار آسیب یا زنگ‌زدگی نمی‌شود. قیمت درب پارکینگ فرفورژه آلومینیومی به‌صرفه بوده و کارایی بالای آن موجب جذب خریداران به خود شده است.

قیمت درب فلزی پارکینگ

این نکته را در نظر بگیرید که قیمت درب فرفورژه پارکینگ ‌به اندازه و مدل آن بستگی دارد. انواع درب‌های فرفورژه ساده‌ قیمت پایینی دارند و درب‌های فرفورژه بزرگ و جدید نسبت به درب‌های ساده از قیمت بالاتری برخوردار هستند؛ پس مدل در قیمت درب‌ها نقش زیادی دارد.

خرید درب پارکینگ فرفورژه

نکات مهم هنگام خرید درب پارکینگ فرفورژه؛ مناسب با بودجه شما

آیا قصد خرید درب پارکینگ در تهران را دارید؟ در صورتی که تمایل دارید یک درب فرفورژه ساده یا طرح‌دار باکیفیت، مقاوم و امن را خریداری کنید، باید نکات مهم در این زمینه را رعایت کرده تا بتوانید جنس باکیفیتی را تهیه کنید.

  1. مدل درب پارکینگ

هنگام انتخاب مدل درب باید امنیت آن را در نظر داشته باشید. مدل درب فرفورژه‌ای که می‌خواهید آن را خریداری کنید باید هماهنگی لازم را با نمای ساختمان داشته باشد. مثلاً درب فرفورژه ساده طرح قدیمی در ساختمان‌های مدرن و نوساز، نمای قشنگ و جالبی ندارد.

  1. رنگ درب پارکینگ

نکته مهم دیگری که در هنگام خرید درب فرفورژه باید آن را مد نظر گرفت، این است که رنگ درب با نمای ساختمان تناسب داشته باشد. به طور مثال، رنگ طلایی نمای سلطنتی به ساختمان می‌دهد یا رنگ سفید اغلب برای ویلا و ساختمان‌های کوچک‌تر مناسب است.

  1. ابعاد درب پارکینگ

معمولاً اندازه درب فرفورژه ویلا و باغ با ورودی ساختمان و پارکینگ متفاوت است. عرض درب‌های پارکینگ اغلب حدود ۶ متر بوده که این عرض موجب شده تا مشکلی برای تردد وسایل نقلیه به وجود نیاید.

بهترین درب پارکینگ فرفورژه را از کجا سفارش دهیم؟

اگر قصد خرید درب‌ فرفورژه پارکینگ برای محل سکونت خود را دارید و نیاز به مشاوره آنلاین یا سفارش محصول دارید، شرکت صنعتی باغی نو انتخاب فوق‌العاده‌ای برای شماست.

گروه تولیدی باغی نو با داشتن مجموعه‌ای بزرگ از تولیدات انواع درب‌های پارکینگ فلزی، نرده فلزی دوبلکس و سایر محصولات فلزی ساختمانی باکیفیت بالا و سال‌ها تجربه مفید در این راستا، نهایت تلاش خود را در جهت رضایت مشتریان خود با سلایق و نیازهای مختلف می‌نماید.

نتیجه‌گیری

درب‌های فلزی پارکینگ در مدل‌ها، رنگ‌ها و ابعاد متفاوتی تولید می‌شوند. شما عزیزان باید مطابق با نیازها، سلیقه و همچنین بودجه‌ای که دارید، بهترین نوع درب پارکینگ فرفورژه را خریداری کنید. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید انواع درب‌های فرفورژه، با کارشناسان باغی نو در ارتباط باشید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید