طبق اخبار منتشر شده کلودیو افو سو مهاجم انگلیسی مدنظر کادرفنی باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

مهاجم سیاهپوست انگلیسی در راه پرسپولیس! + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از “ورزش سه”، این خبر تاییدنشده خبرگزاری تابناک است که البته این وبسایت خبری با اطمینان از انجام آن صحبت کرده و نوشته که این مهاجم تا پایان هفته به ایران خواهد آمد.

کلودیو افوسو نام مهاجم غنایی شاغل در فوتبال انگلیس است که هانگرفورد تاون آخرین تیم او در لیگ ملی شمال انگلیس بوده است.

به عبارتی او فصل گذشته در سطح ششم فوتبال انگلیس حضور داشته و یک گل هم به ثمر رسانده است. سایر تیم‌های این مهاجم غنایی - انگلیسی، اسامی ناشناخته برای فوتبال‌دوستان ایرانی هستند و مهم‌ترین بازی زندگی کلودیو نیز یک دیدار جام حذفی در نوامبر ۲۰۲۰ بوده است.

نکته جالب اینکه خبرگزاری تابناک مدعی است توافق نهایی بین او و پرسپولیس انجام شده و این در حالی است که کلودیو پیش از توافق با هر باشگاه ایرانی باید از مقررات خرید بازیکن خارجی آگاه شود.

بر اساس مقررات مصوبه سه سال پیش، بازیکنان انگلیسی تنها در صورتی می‌توانند به ایران بیایند که در دو فصل گذشته سابقه بازی در سطح اول، دوم یا جام حذفی انگلیس را داشته باشند.

بخشی از آیین‌نامه که مقررات جذب بازیکن انگلیسی را نشان می‌دهد.

بدشانسی این مهاجم این است که او در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ بازی جام حذفی را انجام داده و به این ترتیب امکان قانونی برای انتقال او به پرسپولیس وجود ندارد، چرا که دو فصل گذشته، ۲۰۲۱-۲۰۲۲ و ۲۰۲۲-۲۰۲۳ را شامل می‌شود.

حتی اگر ملیت غنایی این بازیکن هم موردتوجه قرار بگیرد، باتوجه به عدم انجام بازی ملی، او شانسی برای انتقال به پرسپولیس ندارد.

تنها بازی اوفوسو در جام حذفی انگلیس سه سال پیش انجام شد.

البته باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه جذب چنین بازیکنی را تایید نکرده و این در حالی است که شنیده‌ها از بررسی یک مهاجم آفریقایی دیگر حکایت دارد.

باید دید در نهایت روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و پرسپولیس که نیازمند جدی خرید مهاجم است، نفر موردنظر را از کدام کشور جذب خواهد کرد.

کلودیو به عنوان یک وینگر شناخته می‌شود و در سطح پنجم و ششم انگلیس بازی کرده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید