خبر افزایش حقوق کارمندان چند وقتی است که در رسانه ها مطرح شده است، در این مطلب به بررسی موضوع افزایش حقوق پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

خبر خوش برای کارمندان | افزایش حقوق میلیونی کارمندان دولت از این ماه

به گزارش سلام نو، دولت، مصوبه حذف سقف افزایش حقوق کارمندان در سال جاری را اصلاح و مجددا برای حقوق کارمندان و بر رعایت سقف مندرج برای حقوق کارمندان در تبصره ۱۲ قانون بودجه یعنی ۲.۵ میلیون تومان تاکید کرد. هیئت دولت در جلسه مورخ ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰، به منظور تأمین نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین و افزایش حقوق کارمندان، با اصلاح مصوبه مربوط به تعیین ضریب حقوق کارمندان و افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ موافقت کرد.

احسان ارکانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ با اشاره به مصوبات کمیسیون متبوعش درباره افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان، سربازان و همچنین مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امدادامام خمینی (ره) گفت: بر اساس تصمیم کمیسیون تلفیق حقوق گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر به‌ میزان ۲۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد.

وی افزود: براساس این مصوبه حداقل حکم کارگزینی سال ۱۴۰۲ حقوق‌بگیران معادل ۱.۲ برابر حداقل حکم کارگزینی حقوق‌بگیران سال ۱۴۰۱ موضوع جزء ۱ بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با اعمال امتیازات جزء یک قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری خواهد بود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه بیان کرد: همچنین با مصوبه اعضا حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه اجرایی نیز مشابه کارمندان به‌میزان ۲۰ درصد نسبت به آخرین حکم حقوق سال ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد.

کد خبرنگار: ۱۵
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید