سید حمید حسینی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از یک کشته و هشت مصدوم درپی تصادفات جاده‌ای این شهر خبر داد.

۹ کشته و زخمی درپی تصادفات جاده‌ای در نیشابور

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سید حمید حسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در حادثه نخست بدنبال واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که صبح روز گذشته در ۴۵ کیلومتری نیشابور رخ داد، یک نفر در صحنه تصادف جان باخت و یک مصدوم دیگر به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: سه تصادف جاده‌ای رخ داده در مناطق زیر پوشش این دانشگاه طی شبانه روز گذشته، یک نفر را به کام مرگ کشاند و هشت نفر را روانه بیمارستان کرد.

وی ادامه داد: حادثه دوم حوالی ساعت ۱۰ صبح دیروز بر اثر واژگونی خودروی سواری پراید در محور سبزوار به نیشابور رخ داد که منجر به مصدومیت سه نفر شد و مصدومان به بیمارستان حکیم نیشابور انتقال داده شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: همچنین بر اثر تصادف خودروی رانا پلاس و موتورسیکلت در محل تقاطع بلوار جانبازان و پاستور شهرستان نیشابور، چهار نفر مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

وی ادامه داد: رعایت هرچه بیشتر قوانین راهنمایی رانندگی، توجه کامل به جلو در هنگام رانندگی و پرهیز از خوردن و آشامیدن حین رانندگی مورد تاکید است.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان نیشابور، زبرخان، میان جلگه و فیروزه به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور می‌پردازد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید