یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از مهاجرت باید در نظر گرفت شرایط کاری در کشور مقصد است. قبرس شمالی شاید در نگاه اول یک کشور کوچک به نظر بیایید، اما در سال های اخیر توانسته در هر زمینه ای خصوصا از نظر اقتصادی رشد چشمگیری داشته باشد.

پر درآمد ترین شغل ها در قبرس

همین امر باعث شده تا نرخ فقر و بیکاری در قبرس شمالی به شدت کاهش پیدا کند و رفاه برای شهروندان فراهم شود. با توجه به اینکه واحد پول قبرس شمالی لیر ترکیه است، قبرس شمالی در دسته کشور های ارزان قرار گرفته است. با وجود تمام اینها، اقامت در قبرس شمالی چه از طریق کار در قبرس شمالی و چه از طریق هر روش دیگری نیاز به داشتن آگاهی در مورد شغل های پر درآمد در قبرس شمالی دارد. در ادامه این مقاله از شرکت مهاجرتی قبرس ایران همراه ما باشید تا پر درآمد ترین مشاغل در قبرس شمالی را بررسی کنیم.

وضعیت کار در قبرس شمالی

آخرین بررسی ها و آمار ها، که توسط کارشناسان بین المللی در حوزه اقتصاد انجام شده است، نشان دهنده این است که قبرس شمالی وضعیت کاری خوب و ایده آلی برای تمامی شهروندان و مهاجرین دارد و افراد با در دست داشتن مدرک تحصیلی و یا داشتن سابقه کاری در حوزه های صنعتی و هنری می توانند به راحتی در این کشور مشغول به کار شوند. دولت قبرس شمالی به سبب پیشرفت های خوبی که در سال های اخیر داشته است، زمینه های شغلی مختلفی را برای نیروی کار در نظر می گیرد و بر خلاف دیگر کشور های اروپایی روند ثبت نام، راه اندازی کسب و کار و شرکت، خط تولید و کارخانه و... به آسانی در قبرس شمالی امکان پذیر است.

وضعیت کاری در کشور قبرس شمالی بسیار مطلوب است. نرخ تورم در این کشور بسیار پایین است و این امر مزایای قابل توجهی را برای شما به عنوان یک مهاجر فراهم می‌کند. با تزریق یک مقدار کم از منابع مالی، شما حتی قادر خواهید بود کسب و کار شخصی خود را راه‌اندازی کنید. قبرس شمالی به عنوان یک مقصد گردشگرپذیر شناخته شده است و هر سال درآمدهای زیادی از طریق صنعت گردشگری به دست می‌آورد. با انجام فعالیت‌های تجارت در حوزه‌های مختلف، شما همچنان مستفاده از این منبع درآمد دلار دولت خواهید شد و به هدف‌های مالی خود نزدیک‌تر خواهید شد. همه ی این موارد باعث شده تا مهاجرت کاری به قبرس در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته باشد.

معرفی پر درآمد ترین مشاغل در قبرس شمالی

با توجه به رشد اقتصادی و افزایش جمعیت، قبرس شمالی به عنوان یک مقصد جذاب برای مهاجرت برای بسیاری از افراد شناخته شده است. با آشنایی با شغل های پرطرفدار و با درآمد بالا در این کشور، می توانید زندگی مطلوب و راحت خود را در اینجا دست یابید. همانطور که در هر کشور، برخی شغل ها به دلیل شرایط عمومی آن کشور، محبوب تر هستند. به عنوان مثال، در صورت قوت قطعات کشاورزی یک کشور، شغل های مرتبط با کشاورزی در آنجا پرطرفدار خواهند بود. در اینجا به بحث درباره شغل های پرطرفدار و با درآمد بالاتر در قبرس شمالی خواهیم پرداخت.

شغل پزشکی در قبرس شمالی

پر درآمد ترین شغل ها در قبرس

یکی از شغل های محبوب و پر درآمد نه تنها در قبرس شمالی بلکه در تمام دنیا شغل پزشکی می باشد. برای مشغول شدن در حرفه پزشکی در قبرس شمالی ابتدا باید ۴ سال دوره تحصیلی خود را بگذرانید و سپس به مدت ۲سال به عنوان کارآموز در یکی از بیمارستان های این کشور مشغول شوید و بعد از تکمیل این مسیر می توانید به امر طبابت بپردازید.

اما در مورد پزشکانی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دراند باید گفت که: شما با طی کردن یک سری از مراحل مهاجرت پزشکی به قبرس می توانید به راحتی کار خود را در این کشور زیبا شروع کنید. سازمان سنجش قبرس شمالی با در نظر گرفتن یک سری مقدمات برای تمامی پزشکان، دندان پزشکان، پرستاران و تمامی رشته های پزشکی اخذ اقامت را برای ادامه کار پزشکان در قبرس راحت کرده است.

در مرحله اول متقاضی با مراجعه به سازمان سنجش عالی قبرس شمالی فرم متقاضی را برای ادامه پرونده تکمیل می کند. بعد از تکمیل فرم درخواست و ارائه مدارک پزشکی خواسته شده در طی یک پروسه زمانی یک ماهه شخص متقاضی می تواند کار خود را در بیمارستان ها و  یا کلینیک ها شروع کند.

مشاغل مرتبط با گردشگری در قبرس شمالی

با توجه به جاذبه‌های گردشگری و اماکن مورد علاقه گردشگران در قبرس شمالی، فرصت‌های شغلی متعددی در صنعت گردشگری و توریسم وجود دارد. این فرصت‌ها شامل هتل‌داری، رستوران، کافه، قنادی و آشپزخانه، اجاره و گالری خودرو، فعالیت‌های تفریحی و آبی، صرافی بین‌المللی و دیجیتال، عکاسی، فروشگاه داری و فناوری اطلاعات می‌باشند. این شغل‌ها نه تنها به شما امکان استخدام توسط کارفرمایان را می‌دهند بلکه شما نیز مستقلاً مجموعه خود را در این حوزه راه‌اندازی کرده و سودآور خود را بهبود بخشید. برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ ثبت شرکت در قبرس شمالی، لطفاً با ما تماس بگیرید.

مشاغل مرتبط با ساخت و ساز در قبرس شمالی

پر درآمد ترین شغل ها در قبرس

همانطور که بارها اشاره شده است، بیشترین سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی مربوط به حوزه خرید ملک در این کشور است. سرمایه‌گذاران خارجی در قبرس شمالی در حال احداث پروژه‌های ساختمانی و مسکونی بسیار زیاد هستند و بازار ملک در قبرس شمالی بسیار پرطرفدار است. افرادی که تصمیم دارند در هر زمینه‌ای در حوزه ساخت و ساز فعالیت کنند، می‌توانند با تماس با کارشناسان ما و درخواست مشاوره رایگان، به فعالیت و کسب درآمد در قبرس شمالی بپردازند. فعالیت‌های مختلف شامل:

- سرمایه‌گذاری در املاک

- خدمات فنّی ساخت و ساز

- مهندس برق (خدمات برق ساختمان)

- رنگ‌کار، گچ‌کار و عملکردهای ساخت و ساز

مشاغل مرتبط با بازار یابی در قبرس شمالی

مسئولیت‌های اصلی مدیر بازاریابی شامل تحقیق درباره بازار، پشتیبانی بازار و رهبری تیم بازاریابی است. برای این شغل، حداقل مدرک لیسانس بازاریابی و حداقل ۷ سال سابقه کار در این زمینه الزامی است. درآمد مدیران بازاریابی بین ۱.۵ تا ۴.۴ هزار یورو در ماه قرار دارد.

آرایشگری در قبرس شمالی

قیمت‌های اصلاح مو در قبرس شمالی بسیار متفاوت است و به شهر و منطقه بستگی دارد. در آقایان، نرخ اصلاح معمولاً بین ۶۰ تا ۱۵۰ لیر و در خانم‌ها از ۱۰۰ لیر شروع می‌شود. درآمد متوسط یک آرایشگر در قبرس حدود ۵۰ میلیون تومان در ماه است، با این حال، با توجه به تعداد مشتریان و مکان آرایشگاه، این درآمد تا چهار برابر هم افزایش پیدا کند.

سخن پایانی

در آخر هر چقدر شما درباره مشاغل و درآمد مشاغل در قبرس شمالی اطلاعات داشته باشید داشتن یک همراه در فرایند مهاجرت کاری و پیدا کردن کار در کشور قبرس شمالی می تواند به حد زیادی به شما در تسریع این فرایند کمک کند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید