مشاور رسانه‌ای خانه احزاب ایران گفت: در جلسه شورای مرکزی خانه احزاب، برخی احزاب اصلاح‌طلب از آمادگی اعضای خود برای ثبت‌نام در انتخابات ۱۴۰۲ خبر دادند.

اعلام آمادگی احزاب اصلاح‌طلب برای پیش‌ثبت‌نام انتخابات
به گزارش سلام نو؛ مهدی عرب‌صادق مشاور رسانه‌ای خانه احزاب ایران از تشکیل ۲۳امین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران خبر داد.

وی در ادامه گفت: محور اصلی این جلسه انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و پیش ثبت‌نام داوطلبان بود که منوچهر متکی رئیس خانه احزاب ایران، این روز را روز مهم و سرنوشت‌ساز برای ملت ایران یاد کرد و از احزاب کشور خواست نخبگان خود را برای ثبت‌نام در انتخابات ترغیب و تشویق کنند.

عرب‌صادق گفت: در این جلسه برخی احزاب اصلاح‌طلب از آمادگی اعضای خود برای ثبت‌نام در انتخابات ۱۴۰۲ گفتند، البته نگرانی‌هایی نسبت به مشارکت مردم در این جلسه مطرح شد و اعضای فراکسیون اصلاح‌طلبان شایعات اخیر مربوط به تحریم انتخابات توسط اصلاح‌طلبان را رد کردند.

وی ادامه داد: یکی از اعضای مطرح اصلاح‌طلبان در این جلسه از این انتخابات به عنوان تنها فرصت پیش‌رو برای نظام برای عبور از بحران‌های موجود دانست و لازم است ما فرصت‌شناسی لازم را داشته باشیم.

مشاور رسانه‌ای خانه احزاب خاطرنشان کرد: مردم نه به تحریم انتخابات اگر اصلاح‌طلبان داشته باشند کاری دارند و توجهی می‌کنند و نه با تشویق و ترغیب اصولگرایان تأثیر چندانی می‌پذیرند.

عرب‌صادق در پایان گفت: در این جلسه از احزاب خواسته شد مجمع عمومی خود را در اسرع وقت تشکیل دهند تا در جریان انتخابات جاری کشور حضور باشند و در این جلسه مصوب شد در دوم شهریور همایش اقتصادی خانه احزاب در وزارت کشور تشکیل شود و از همه خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها برای شرکت در این همایش دعوت می‌شود./فارس

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید