با توجه به عدم موفقیت مدیران باشگاه پرسپولیس در جذب سعید عزت الهی و شهریار مغانلو و بازیکن مازاد شدن عبدالرزاق حمدالله، گویا مدیران این باشگاه عزم خود را جزم کرده اند به هر طریق ممکن شده است این بازیکن را به خدمت بگیرند.

پیوستن عبدالرزاق حمدالله به پرسپولیس! + ماجرا چیست؟

به گزارش سلام نو؛ همیشه تیم‌های عربی حاشیه خلیج همیشگی فارس بازیکنان خوب خارجی را که به پایان فوتبالشان می‌رسیدند، جذب می‌کردند. اماراتی‌ها، قطری‌ها و عربستانی در سال‌های گذشته هم موفق شده بودند چندین ستاره بزرگ دنیای فوتبال را به خدمت بگیرند. با این حال بعد از پیوستن ناگهانی کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال و برنده چند توپ طلا، همه نگاه‌ها را به سمت فوتبال عربستان برد.

خیلی‌ها فکر می‌کردند بعد از رونالدو ستاره بزرگی راهی فوتبال آسیا و عربستان نخواهد شد ولی در تابستان امسال تقریبا همه اخبار مهم نقل و انتقالاتی پیرامون تیم‌های مختلف عربستانی بود و سیل فوق ستاره‌های دنیای فوتبال به سمت این کشور روانه شد. آن‌ها دیگر به سراغ بازیکنان پیر و پابه سن گذاشته نرفتند و مستقیما ستاره‌های تیم‌های بزرگ دنیا را خریدند. ستاره‌هایی که عمدتا بازیکن فیکس تیمشان بودند و البته مشتریان خوب اروپایی هم داشتند. پول زیاد تیم‌های عربستانی طوری ستاره‌های دنیای فوتبال را وسوسه کرده که آن‌ها قید حضور در بالاترین سطح از فوتبال را زدند و حتی بازی در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا را به بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا هم ترجیح دادند.

تیم‌های مطرح عربستانی حالا هرکدامشان فوق ستاره‌های دنیای فوتبال را در اختیار دارند و در حالی باید هر ساله مقابل تیم‌های ما قرار بگیرند که باشگاه‌های ما درگیر راه حلی برای دور زدن سقف قرارداد می‌گردند. هرچقدر از نظر پتانسیل فردی و استعداد ما بهتر از کشورهای عربی باشیم ولی نمی‌توانیم از نظر زیرساخت‌ها، امکانات و حضور بازیکنان و مربیان سطح اول دنیا حتی به آن‌ها نزدیک شویم. ماجرا وقتی غم انگیز می‌شود که هواداران فوتبال در ایران آروز می‌کنند بازیکنان مازاد تیم‌های عربستانی به فوتبال ایران بیایند ولی حتی این موضوع هم امکان پذیر نیست و مازادهای تیم‌های عربستانی هم به ایران نمی‌آیند.
در واقع تیم‌های ایرانی توانایی پرداخت دستمزدهای این بازیکنان را ندارند. با اعلام رسانه‌های عربستانی باشگاه الهلال اودین ایگالو ستاره سابق منچستریونایتد و موسی مارگا ستاره سابق پورتو را در لیست مازاد خود قرار داد و الاتحاد به عنوان قهرمان عربستان هم بعد از خرید کریم بنزما از رئال مادرید، عبدالرزاق حمدالله ستاره گلزن مراکشی خود را در لیست مازاد قرار داد. خبری که توسط نونو اسپریتو سانتو سرمربی پرتغالی این تیم هم تایید شد. بعد از انتشار این اخبار و مازاد شدن چنین ستاره‌های باکیفیتی در تیم‌های عربستانی، هواداران فوتبال در ایران و به خصوص پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی آرزو می‌کردند کاش یکی از این بازیکنان را می‌توانستند به خدمت بگیرند تا مشکل تیمشان در خط حمله حل شود.

موضوعی که اگر خوب به آن فکر کنیم خیلی غم انگیز خواهد بود. در واقع بازیکن مازاد قهرمان عربستان خرید رویایی هواداران تیم قهرمان ایران است. هواداران پرسپولیس آنقدر بازیکن بنجل خارجی را دیدند که با دلالی محض به باشگاه محبوبشان قالب شدند که جذب بازیکن مازاد تیم‌های عربستانی که حتی سابقه درخشانی هم در فوتبال اروپا نداشته، آرزوی آن‌ها است. آرزویی که البته با توجه به دستمزد چند میلیون دلاری او تقریبا محال و غیرقابل دسترس خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید