هندزفری جی بی ال مدل Endurance Dive دارای یک گیگابایت حافظه داخلی است. یعنی شما برای گوش دادن به موسیقی با این هدفون نیازی به گوشی تلفن همراه ندارید. ۸ ساعت نگه داشتن شارژ آن هم شما را تا پایان روز همراهی می‌کند.

معرفی بهترین هندزفری‌ها برای ورزش

با ۱۰ هندزفری برتر ورزشی آشنا شوید

هدفون مناسب برای ورزش باید ویژگی‌های خاصی همچون بی‌سیم بودن داشته باشد. اما در بازار رنگارنگ هدفون‌های بی‌سیم، کدام‌یک مناسب‌ترین نمونه برای فعالیت‌های ورزشی است؟ تردیدی نیست که بیشتر فعالیت‌های ورزشی با تحرک زیادی همراه است. همین تحرک می‌تواند عامل درآمدن هدفون از گوش و افتادن آن شود. به همین دلیل است که هندزفری‌های ورزشی باید شرایط خاصی داشته باشند که بد نیست در ابتدا به آن بپردازیم. همچنین بگوییم چرا هندزفری گردنی بهترین هدفون برای فعالیت‌های ورزشی شما است.

ویژگی‌های بهترین هندزفری ورزشی:

  • بدیهی است هدفون ورزشی شما باید بلوتوثی و بی‌سیم باشد. البته اگر هدفون شما دارای حافظه داخلی هم باشد که بهترین است. شما دیگر نیازی به گوشی تلفن همراه ندارید.
  • وزن هدفون ورزشی باید سبک باشد و در زمان فعالیت‌های بدنی شما را خسته نکند. وزن سبک هندزفری گردنی هم راحتی شما را تضمین می‌کند.
  • ضد آب بودن ویژگی ضروری دیگر هندزفری‌های ورزشی است. همه فعالیت‌های ورزشی با عرق کردن همراهند و به همین دلیل است که مقاومت هدفون ورزشی شما باید در برابر خیس شدن و نفوذ آب و نمک بالا باشد.
  • قرارگیری باثبات هدفون در گوش شما نکته دیگری است که در انتخاب هدفون ورزشی باید به آن توجه کنید.
  • نگهداری شارژ طولانی ویژگی دیگر هر هندزفری گردنی یا ایرپادی است که مناسب ورزش است.
  • اما مهم‌ترین ویژگی هدفون ورزشی نیفتادن آن از گوش شما و خراب و گم نشدن آن است. این ویژگی تنها با هندزفری گردنی و ایرپادهایی تامین می‌شود که دارای نگهدارنده پشت گوش هستند.

معرفی بهترین هندزفری‌ها برای ورزش

معرفی ۱۰ هندزفری ورزشی برتر:

۱- هندزفری گردنی جی بی ال مدل Under Armour Pivot Sport:

هدفونی خوش ساخت با کیفیت صدای بی‌نظیر در این مدل هندزفری جی بی ال جمع شده است. مقاومت این هندزفری در برابر خیسی حاصل از عرق کردن یکی از برترین ویژگی‌های آن است. نگهدارنده گردنی آن هم خیال شما را بابت افتادن آن در زمان تمرین‌های ورزشی آسوده نگه می‌دارد. با ۹ ساعت نگهداری شارژ این هندزفری بلوتوثی روز ورزشی شما ساخته می‌شود.

۲- هدفون بی‌سیم وان مور مدل Stylish True Wireless:

هدفون بی‌سیم وان مور مدل Stylish True Wireless یکی از بهترین هندزفری‌هایی است که می‌توانید در زمان ورزش از آن بهره ببرید. این ایرپاد قلابی O شکل دارد که هدفون را در گوش شما محکم نگه می‌دارد تا در زمان دویدن و ورزش کردن از گوش شما نیفتد. ۶.۵ ساعت پخش موسیقی هم اوقات خوبی در زمان فعالیت شما فراهم می‌کند. مقاومت این مدل هدفون در برابر عرق کردن نیز قابل‌توجه است. زیبایی، انتقال خوب سیگنال و دوام بالا برتری‌های دیگر این هدفون ورزشی است.

۳- هندزفری گردنی انکر مدل A ۳۲۱۲:

گردنی بودن هدفون انکر مدل A ۳۲۱۲ یکی از برترین ویژگی‌هایی است که آن را مناسب فعالیت‌های ورزشی شما ساخته است. نگهداری شارژ بسیار خوب این هندزفری ورزشی امکان پخش موسیقی را تا ۲۴ ساعت برای شما فراهم کرده است.

هرگاه شارژ این هدفون به پایان برسد هم کافی است آن را پنج دقیقه به شارژر آن و به برق وصل کنید. هدفون A ۳۲۱۲ دو ساعت دیگر برایتان موسیقی پخش می‌کند. مقاومت در برابر عرق کردن و ریزش آب باران نیز هدفون ورزشی A ۳۲۱۲ را مناسب تمرین‌های ورزشی در زیر باران ساخته است.

۴- هندزفری بلوتوثی سامسونگ مدل Level U۲:

هندزفری گردنی سامسونگ مدل Level U۲ بار دیگر کیفیت محصولات این شرکت را به اثبات رسانده است. وزن سبکی که آن را در دور گردن خود احساس نمی‌کنید، از برترین ویژگی‌های این هندزفری بی‌سیم است. قابلیت حذف نویز و کیفیت بالای صدای مکالمه از دیگر برتری‌های هدفون ورزشی Level U۲ است.

۱۳ ساعت نگه داشتن شارژ در حالت مکالمه و ۱۸ ساعت نگهداری شارژ در حالت موسیقی از برتری‌های هدفون ورزشی سامسونگ Level U۲ است. مقاومت بدنه و گوشی‌های این هدفون در برابر عرق کردن و رطوبت برتری دیگر این هندزفری دورگردنی است.

۵- هندزفری ورزشی وان مور مدل iBFree Sport:

هندزفری گردنی وان مور یکی از بهترین هدفون‌ها برای فعالیت‌های ورزشی شما است. زیبایی هدفون وان مور iBFree Sport آن را در نظر بسیاری از افراد دوست‌داشتنی‌تر کرده است. سیم باریک، سبک و قابل‌انعطاف چهره بی‌نظیری برای این هندزفری رقم زده است. وزن سبک و راحتی آن در زمان استفاده نیز برتری دیگر هدفون بلوتوثی وان مور است.

صدای واضح و بدون نویز هدفون ورزشی وان مور iBFree Sport اوقات خوشی را در زمان فعالیت‌های ورزشی برای شما فراهم می‌کند. پس از هر بار شارژ کامل، هدفون بلوتوثی وان مور تا ۸ ساعت قابلیت پخش موسیقی دارد. ضد آب بودن این مدل از هندزفری‌های وان مور هم دوام آن را در فعالیت‌های ورزشی شما بیشتر می‌سازد.

معرفی بهترین هندزفری‌ها برای ورزش

۶- هندزفری لنوو مدل MMD ۰۸HE PLM ۲۰:

از هندزفری‌های ورزشی برند لنوو باید به مدل MMD ۰۸HE PLM ۲۰ اشاره کنیم. قیمت ارزان‌تر این هدفون ورزشی در برابر نمونه‌های پیشین شاید دلیل محکم‌تری برای انتخاب و خرید آن باشد. رنگ‌های قرمز، مشکی و نقره‌ای هدفون لنوو MMD ۰۸HE PLM ۲۰ آزادی انتخاب رنگ بیشتری به شما می‌دهد. مقاومت این مدل هدفون لنوو در برابر رطوبت و عرق کردن نیز آن را برای فعالیت‌های ورزشی مناسب‌تر ساخته است.

۷- هندزفری گردنی شیائومی مدل Mob Neck Earphone ۲۰۲۲ New Sport Bluetooth:

یکی از بهترین انتخاب‌های هر ورزشکار خوش‌ذوق و دوستدار موسیقی، این مدل از هدفون‌های بلوتوثی شیائومی است. این هندزفری از ترکیب فلز، پلاستیک و پلیمرهای ABS ساخته شده تا در زمان افتادن هم آسیب نبیند. با دو ساعت شارژ شدن این هدفون، شما می‌توانید تا ۸ ساعت به نوای موسیقی گوش دهید.

میکروفونی که جزو بهترین‌ها است و صداهای اضافه را کاهش می‌دهد، از دیگر برتری‌های این هندزفری دورگردنی است. مغناطیسی بودن دو گوشی هندزفری و چسبیدن آنها به یکدیگر هم جلوی آسیب به آنها را در زمان دویدن و برخورد می‌گیرد.

۸- هندزفری ورزشی بیتس مدل Powerbeats Pro:

ایرپاد بیتس مدل Powerbeats Pro را ازآن‌رو در بین انواع هندزفری‌های ورزشی برتر قرار داده‌ایم که از ابزار نگهدارنده گوش بهره می‌برد. قرار دادن این قطعه در دور گوش باعث می‌شود تا در تمام زمان فعالیت ورزشی، این هدفون روی گوش‌های شما بماند و بر زمین نیفتد. در واقع، ثابت ماندن این مدل هندزفری در گوش شما شبیه به هندزفری گردنی است.

این هدفون ورزشی در یک بار شارژ، ۹ ساعت قابلیت پخش موسیقی داردد. مقاومت این مدل هندزفری بیتس در برابر رطوبت و عرق کردن برتری دیگر آن است.

۱۰- هدفون ورزشی جی بی ال مدل Endurance Dive:

هندزفری ورزشی جی بی ال مدل Endurance Dive شباهت کاملی به هندزفری گردنی ندارد، اما ساختار آن به همان صورت است. سیمی که دو گوشی این هدفون ورزشی را به هم وصل می‌کند، از افتادن و گم شدن گوشی‌های آن جلوگیری می‌کند. این هندزفری ضد آب را در شنا و دیگر ورزش‌های آبی هم می‌توانید استفاده کنید.

هندزفری جی بی ال مدل Endurance Dive دارای یک گیگابایت حافظه داخلی است. یعنی شما برای گوش دادن به موسیقی با این هدفون نیازی به گوشی تلفن همراه ندارید. ۸ ساعت نگه داشتن شارژ آن هم شما را تا پایان روز همراهی می‌کند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید