خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی اخیرا طرفدارانی پیدا کرده از این رو با ما همراه باشید تا بدانیم بازار فروش دیگنیتی بهتره یا فیدلیتی.

بازار فروش دیگنیتی بهتره یا فیدلیتی

سلام نو _ سرویس عمومی: یکی از بزرگترین خودروسازان داخلی تحت عنوان بهمن موتور، خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی را برای عرضه در بازار داخلی در برنامه کار خود قرار داده است و با این تصمیم توانست سود خوبی را از آن خود کند چرا که این دو خودرو از محبوبیت بالای برخوردار است.

آشنایی با دو خودرو دیگنیتی و فیدلیتی

بهمن موتور که از کمپانی‌های قدیمی خودروسازی در ایران می‌باشد که با همکاری ایران خودرو و سایپا محصولات پر طرفدارش را با هدف ایجاد تعادل، در بازار داخلی با استفاده از روش‌های پیش فروش و اقساطی در انواع خودرو از جمله مزدا ۲، مزدا ۳، بسترن، هاوال، مزدا ۳۲۳ و خودروهای تجاری از جمله کاپرا، وانت کارا ۲۰۰۰ و انواع استریت و اسکوتر برقی و تریل عرضه مردم میدارد.

این بار جدیدترین کراس اوور این خودروساز فیدلیتی و دیگنیتی می‌باشد. وجود تحریم‌ها و منع واردات خودرو باعث تولید این دو خودرو توسط این کمپانی برای پر کردن خلا کراس اوورهای شهری بوده است. البته همانطور که گفته شد فیدلیتی و دیگنیتی خودروی چینی می‌باشند که خودروی فیدلیتی الهام گرفته و برگرفته از جتور ایکس ۷۰ و دیگنیتی نیز همان دانگ فنگ ix۵ می‌باشد که در ایران با این نام نیز شناخته می‌شود.

بازار فروش دیگنیتی بهتره یا فیدلیتی

فیدلیتی

زمانی که داخل کابین این خودرو می‌شوید متوجه پختگی در طراحی آن می‌شود. با وجود این موضوع هم چنان جوان پسند و زیبا به نظر می‌رسد. کابین فیدلیتی به خصوص در قسمت داشبورد بسیار جذاب طراحی شده است و از محصولات آلمانی در طراحی آن استفاده شده است. فضای کابین به مقدار لازم جادار می‌باشد و شما می توانید در تعداد سرنشین دلخواه خود (۵ یا ۷ نفره) آن را سفارش دهید. استفاده از چرم مصنوعی در صندلی‌ها، داشبورد، رودری‌ها از جمله دلایل جذابیت‌های این خودروی دوست داشتنی می‌باشد.

دیگنیتی

کابین دیگنیتی کم از خودروی فیدلیتی ندارد. زمانی که پشت فرمان این خودرو بشینید بی شک از رانندگی با غربیلک فرمان D-Cut اسپرت خسته نخواهید شد. البته کابین این خودرو بزرگتر از کابین فیدلیتی می‌باشد و سرنشینان راحتی بیشتری را با شستن در آن تجربه خواهند کرد. طراحی اسپرت داخل خودرو جذابیت این خودرو را بیشتر از فیدلیتی کرده و بیشتر جوان پسند شده است.

ادوات داخلی همه از بهترین متریال و روکش‌های صندلی و تو دری‌های جنس قابل قبولی دارند و به نوعی لوکس بودن خودرو را به رخ می‌کشند.

بازار فروش دیگنیتی بهتره یا فیدلیتی

معامله دیگنیتی بهتره یا فیدلیتی

در این مدت خودرو دیگنیتی، ۵ درصد افت قیمت را تجربه کرده اما میزان افت ارزش فیدلیتی بیشتر بوده است. نوع ۵ نفره این خودرو ۸.۵ درصد و ۷ نفره آن معادل ۷.۸ درصد افت را ثبت کرده‌اند.

از این بخش این‌طور می‌توان نتیجه گرفت که خودرو دیگنیتی از فیدلیتی بهتر است. چرا که اولا این خودرو در بازار صعودی رشد بالایی دارد. دوما در شرایط کاهش قیمت‌ها، میزان افت آن نسبت به ۲ مدل فیدلیتی کمتر است. در واقع ریسک خرید دیگنیتی بیشتر از مدل‌های دیگر محسوب می‌شود.

اگر شما به دنبال محصولی واقعا جدید و متفاوت در بازار هستید و تمایل دارید تا از امکانات روز بازار خودرو جهان بهره‌مند شوید، دیگنیتی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. کیفیت ساخت این خودرو نظر مثبت شما را جلب خواهد کرد و علاوه‌بر آن ظاهر دیگنیتی نیز می‌تواند تا مدتی چشم‌ها را به خود خیره کند.

در سوی دیگر فیدلیتی گزینه‌ای مناسب برای مشتریان محافظه‌کاری است که برای ویژگی‌های کاربردی همانند فضای کابین و قسمت بار حجیم، اهمیت بیشتری قائل هستند و تمایل به مالکیت بلندمدت یک خودرو دارند. فیدلیتی ظاهر خیره‌کننده‌ای ندارد، اما برای سفرهای خانوادگی گزینه‌ای بهتر از این خودرو در شرایط فعلی بازار نخواهید یافت.

بازار فروش دیگنیتی بهتره یا فیدلیتی

با وجود اینکه دو خودروی دیگنیتی و فیدلیتی از یک گروه خودروسازی بوده و در رنج قیمتی نزدیک به هم عرضه شده اند اما مخاطب های بسیار متفاوتی دارند. دیگنیتی برای مخاطبان جوان تر و پویاتر با سلایق اسپرت تر و به روز تر طراحی و عرضه شده است و در مقابل فیدلیتی برای خانواده های پر جمعیت و عاشقان امکانات بیشتر به تولید رسیده است.

در نهایت برای انتخاب از بین این دو خودرو باید در نظر گرفت که کدام مورد برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است؟ یک خودرو ۵ نفره با ظاهری اسپرت، یا یک خودروی ۷ نفره با ظاهری جدی و آپشن های بیشتر.

مزایا و معایب خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی

مزایای خودروی فیدلیتی:

• کابین جادار و بزرگ

• طراحی زیبای بدنه و نمای داخلی و کابین

• امکان سفارش در ظرفیت های ۵ یا ۷ نفره

• سهولت در استفاده از خدمات پس از فروش

• کاربرد متریال خوب برای قسمت های داخلی

• امکانات و تجهیزات بسیار کاربردی

معایب خودروی فیدلیتی:

•موتور ضعیف و تک دیفرانسیل بودن خودرو با وجود وزن بالا

• فضای کم برای پای کاربر در ردیف سوم

• حساسیت و مشکل بودن نگهداری از توربوشارژ

• وجود تاخیر در قسمت ورودی توربوشارژ به مدار

بازار فروش دیگنیتی بهتره یا فیدلیتی

مزایای خودروی دیگنیتی:

هر محصولی اعم از خودرو یا محصولات دیگر باتوجه به هزینه هایی که برای کاربران دارند، طبیعتا دارای مزایا و معایبی می باشند که خودروی دیگنیتی نیز از همین قاعده پیروی می کند.

• کابین و صندوق عقب بزرگ و جادار

• امکانات و آپشن ها و تجهیزات مناسب و قابل قبول

• طراحی بسیار زیبا و جوان پسند

• فرمان برداری خوب

معایب خودروی دیگنیتی:

• کندی عملکرد گیربکس CVT در بروز شتاب اولیه

• سیستم تعلیق اسپرت

• تک دیفرانسیلی با وجود وزن بالای خودرو و ابعاد آن

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید