مالکان نمی توانند مستاجرها را به دلیل افزایش اجاره بهای نامتعارف، مجبور به تخلیه کنند؛ مردم به اتحادیه املاک اطلاع دهند با این مساله برخورد می شود.

طراحی نرم افزار تعیین میزان اجاره ملک در مشهد

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد از شروع به کار نرم افزار اجاره بها در مشهد خبر داد و گفت: از مرداد ماه قراردادهای اجاره در نرم افزاری که در بنگاه های املاک مورد استفاده قرار می گیرد، اجازه افزایش نامتعارف در آن داده نمی شود.

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، محسن داوری درباره ساماندهی اجاره بها در مشهد اظهار کرد: نرم افزاری برای اجاره بها طراحی شده است که ۸ مولفه دارد و از مردادماه این نرم افزار برای اجاره بها در مشاوران املاک های سطح شهر به صورت عملیاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی ادامه داد: این نرم افزار به این ترتیب است که براساس وضعیت ملک باتوجه به قیمت گذاری در مشهد، هم اجاره ملک را مشخص و هم حق الزحمه مشاور املاک را مشخص می کند. مراجعه کنندگان باید درخواست قولنامه هولوگرام دار کنند تا سوءاستفاده ای صورت نگیرد.

فرماندار مشهد تاکید کرد: مالکان نمی توانند مستاجرها را به دلیل افزایش اجاره بهای نامتعارف، مجبور به تخلیه کنند؛ مردم به اتحادیه املاک اطلاع دهند با این مساله برخورد می شود.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید