فردی با شلیک سلاح شکاری برادر ۲۶ ساله خود را کشت.

پسر ۲۸ ساله برادر کوچک خود را به خاطر ارث کشت

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ محمدهاشم قسام اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به قتل در ۷ مردادماه سال جاری در روستای دیندارلو این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۲۸ ساله به علت ارث و میراث با شلیک سلاح شکاری برادر خود را به قتل رسانده و سریعا از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی فسا عنوان داشت: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و ماموران با اقدام به موقع و هوشمندانه، مطلع شدند که قاتل به سمت شهرستان داراب از توابع استان فارس در حال حرکت می‌باشد.

سرهنگ قسام ادامه داد: کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضایی به داراب عزیمت و با همکاری کارکنان پلیس آن شهرستان موفق شدند قاتل  را در حالی که با سواری پراید در حال حرکت بود شناسایی و با اقدامات فنی وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلاف بر سر ارث و میراث عنوان کرد، گفت: پلیس با افرادی که به صورت فردی و یا جمعی اقدام به شرارت و ایجاد ناامنی در جامعه کنند، با قاطعیت برخورد می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید