تیم سبقت‌آزاد به متقاضیان خرید خودرو و ماشین بازها کمک می‌کند تا با آگاهی از قیمت و اخبار حوزه خودرو، مشخصات و اطلاعات فنی ماشین‌ها، بهترین‌ انتخاب را در خرید خودرو، وسایل نقلیه و تجهیزات جانبی ماشین داشته باشند.

مشاوره رایگان خرید خودرو

یکی از دشواری‌های هموطنان ایرانی در زمان خرید خودرو، عدم شناخت کافی از خودروهای موجود در بازار بوده و هنگام تحقیق در این زمینه، منابع موثق محدود، اطلاعات ضد و نقیض، مطالب مغرضانه و تبلیغات نادرست، از چالش‌های خریداران محسوب می‌شوند.

تعدد خودروهای چینی و داخلی در غیاب خودروهای وراداتی

در سال‌های اخیر با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور و رونق صنعت خودروسازی، علاوه بر محصولاتی که اخیرا از سوی دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا رونمایی شده‌اند، خودروهای ناشناخته زیادی با نام و ظاهری جدید از سوی کشور چین وارد بازار ایران شده‌اند.

این خودروها اغلب به صورت قطعات منفصله (CKD) وارد کشور شده و با انبوهی از مشخصات فنی و امکانات رفاهی متفاوت در خطوط تولید خودروسازان خصوصی مونتاژ می‌شوند.

مشاوره رایگان خرید خودرو

چگونه از ضرر و زیان سرمایه خود جلوگیری کنیم؟

مسلما شما نیز در زمان تحقیق برای خرید خودرو، در بازه قیمتی مد نظر خود با تعدادی خودروی صفر کیلومتر یا کارکرده مواجه می‌شوید که شما را برای انتخاب بهترین گزینه با تردید مواجه می‌کند. در چنین مواقعی، مشورت با دیگران تا حدی کارساز است اما دوستان و آشنایان شاید بتوانند تنها در مورد تعداد اندکی از خودروهای مورد نظر به شما کمک کنند. البته این نکته را فراموش نکنید که فاکتور سلیقه و علایق شخصی نسبت به برندهای مختلف، نقش اساسی در نظرات سایرین ایفا می‌کند و ممکن است موارد پیشنهادی با سلیقه و نیاز شما هماهنگ نباشد. این مورد زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که خودرو در اقتصاد کشور ایران کالایی سرمایه‌ای محسوب شده و با یک مشاوره اشتباه در خرید ماشین، سرمایه شما دچار ضرر و زیان گردد.

مشاوره رایگان خرید خودرو

دریافت اطلاعات مفید و رایگان خودرویی

خبر خوب اینکه در حوزه خودرو، کارشناسانی وجود دارند که تجربه تست و بررسی خودروهای مختلف موجود در بازار را داشته و مشاوره‌های خرید خودرو، آموزش‌های خودرویی و اخبار حوزه خودرو را به صورت فیلم‌های تست و بررسی یا مقالات تخصصی، صادقانه و بدون جهت گیری در اختیار شما قرار می‌دهند. به منظور بهره‌مندی کاملا رایگان از این خدمات، فقط کافیست به وبسایت سبقت آزاد مراجعه کنید.

پایگاه خبری سبقت‌آزاد یک بستر خودرویی آنلاین و دارای نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال است.

این وبسایت با انتشار فیلم‌های تست و بررسی خودرو، تست شتاب صفر تا صد کیلومتر، و مقالات مرتبط به عنوان یکی از بهترین مراجع بررسی و مقایسه ماشین‌های ایرانی و واراداتی صفر کیلومتر و کارکرده موجود در بازار ایران و جهان شناخته می‌شود.

مشاوره رایگان خرید خودرو

سبقت آزاد قابل اطمینان با دسترسی ۲۴ ساعته

تیم سبقت‌آزاد به متقاضیان خرید خودرو و ماشین بازها کمک می‌کند تا با آگاهی از قیمت و اخبار حوزه خودرو، مشخصات و اطلاعات فنی ماشین‌ها، بهترین‌ انتخاب را در خرید خودرو، وسایل نقلیه و تجهیزات جانبی ماشین داشته باشند.

همچنین با استفاده از لینک شبکه‌های اجتماعی سبقت آزاد که در انتهای وبسایت قرار دارد، می‌توانید عضو کانال و صفحات مجازی این تیم شده و بطور روزانه از موارد آموزشی، طنزهای خودرویی، مطالب انگیزشی خودرویی و هزاران مطلب مفید دیگر بهره مند شوید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید