مدیر جهاد کشاورزی مشهد از آغاز طرح ویژه نظارتی کنترل وزن و قیمت مصوب نان در مشهد خبر داد.

تلاش ضربتی برای مقابله با گرانی نان در مشهد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، محمدمیری دیسفانی اظهار کرد: طرح ویژه نظارتی کنترل وزن و قیمت مصوب نان براساس مصوبه کارگروه کارشناسی گندم، آرد و نان استان خراسان رضوی در دستور کار قرار گرفت و به مدت سه هفته از هفتم مرداد آغاز شد.

مدیر جهاد کشاورزی مشهد بیان کرد: پیرو مصوبه کارگروه کارشناسی گندم، آرد و نان استان خراسان رضوی و افزایش نرخ نان با فعال شدن تیم‌های نظارتی وزن و قیمت‌های مصوب در نانوایی‌ها مورد نظارت قرار می‌گیرد.

وی افزود: با بسیج حداکثری نیرو و امکانات با همکاری بازرسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد و نظارت اتاق اصناف و اتحادیه صنف نانوایی‌ها وقرار گاه شهید امانی این طرح ویژه نظارتی در سطح گسترده اجرا و با هرگونه کسر وزن چانه نان و نیز گرانفروشی به هر شکل ممکن برخورد قانونی شود.

میری دیسفانی خاطر نشان کرد: کمیته رصد و پایش عملکرد نانوایی‌ها از طریق سامانه نانینو در شهرستان مشهد تشکیل و عملکرد کلیه نانوایی‌ها مورد رصد قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف پرونده به تعزیزات حکومتی ارسال می‌گردد.

مدیر جهاد کشاورزی مشهد اظهار کرد: تاکید می‌شود متصدیان واحدهای نانوایی نسبت به پخت نان، فقط بر اساس سهمیه واریزی در هر دهه اقدام کنند و هرگونه تعطیلی بدلیل خرابی دستگاه نانوایی، … و جابجایی را در سامانه خرید آرد ثبت و علت آن را نیز قید کرده و تاییدیه دریافت کنند.

وی افزود: در صورت خرابی دستگاه به پشتیبان سامانه نانینو اعلام تا موارد ثبت شود تا دچار مشکل و کسری نگردند.

میری دیسفانی گفت: کلیه نانوایی‌ها باید تعداد نان و مبلغ ریالی را رعایت کرده و از عرضه نان بیش از حد مجاز بغیر از ثبت نام کسب و کار پرهیز کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید