داکت اسپلیت یا اسپلیت‌های کانالی، یکی از انواع سیستم‌ های کنترل دما در محیط‌ های بسته هستند که با دارا بودن قابلیت سرمایشی و گرمایشی به صورت همزمان، در فصول مختلف سال به منظور ایجاد تهویه مطبوع در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

راهنمای خرید داکت اسپلیت بوش آلمان

این دستگاه‌ها به دلیل امکانات متعددی از جمله قابلیت توزیع هوای یکسان در تمام اتاق ها یا بخش ها، عدم اشغال فضای داخلی،  صدای کم، مصرف بهینه انرژی و دیگر مزایا، جزو دستگاه‌ های پر استفاده در پروژه‌ های ساختمانی هستند. یکی از دغدغه های افراد هنگام خرید لوازم مورد نیاز از جمله سیستم های تهویه هوا مانند داکت اسپلیت، انتخاب برند دستگاه است. اینکه کدام برند از کیفیت مطلوب، قابلیت کاربری مورد نظر، قیمت مناسب و دوام بالایی برخوردار است؟ در این پست از سلام نو به معرفی داکت اسپلیت بوش که متعلق به معروف ترین کمپانی معتبر جهان با سال ها سابقه ی موفق در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله سیستم های اسپلیت و داکت اسپلیت اینورتر بوده است می پردازیم.

داکت اسپلیت بوش با به کارگیری قابلیت ها و فناوری های روز در تولید و ساخت اجزای تشکیل دهنده آن توانسته به یکی از محبوب ترین سیستم های تهویه مطبوع تبدیل شود. و همانند سایر دستگاه های تهویه مطبوع، دارای دو یونیت است. یونیت داخلی (هوا ساز) این دستگاه روی سقف های کاذب نصب می شود و یونیت خارجی (کندانسور) بیرون ساختمان نصب می شود.

داکت اسپلیت های بوش دارای ظرفیت و اندازه های متفاوتی هستند. بنابراین می توان دستگاه مورد نظر را متناسب با محیط و تهویه مورد نیاز انتخاب کرد. سیستم های داکت اسپلیت بوش دارای ظرفیت هایی همچون ۱۸، ۲۴، ۳۰، ۳۶، ۴۲، ۴۸ و ۶۰ کیلو وات هستند.

توجه بفرمایید که پرفروش ترین ظرفیت برند بوش مربوط به داکت اسپلیت سه تن یا معادلش همان داکت اسپلیت ۳۶ هزار است. چرا که این توان به راحتی برای متراژ ها بالای ۱۰۰ متر مربع با بیش از دو اتاق خواب کاملا مناسب و جوابگوست.

راهنمای خرید داکت اسپلیت بوش آلمان

ویژگی های داکت اسپلیت بوش

کاهش مصرف انرژی به میزان ۶۵%

مجهز بودن داکت اسپلیت بوش به تکنولوژی اینورتر، سبب کاهش مصرف انرژی دستگاه تا ۶۵% شده است که این مزیت باعث صرفه جویی بسیار زیاد در هزینه ماهیانه می شود.

دارای بهترین گرید مصرف انرژی  (++A)

سیستم هایی که در رده ی انرژی A قرار دارند جزو مقرون به صرفه ترین دستگاه ها هستند.

مجهز به حالت سرمایش و گرمایش اتوماتیک

داکت اسپلیت بوش به صورت هوشمند میزان دمای مناسب برای محیط را تخشخیص داده و به منظور رسیدن به دمای مطلوب، حالت سرمایش و گرمایش خود را به طور اتوماتیک تغییر می دهد.

مجهز به کمپرسور اسکرال

کمپرسور های اسکرال به کار رفته در دستگا های داکت اسپلیت بوش ساخت شرکت کوپلند هستند که امروزه از جمله بهترین و با کیفیت ترین کمپرسور های شناخته شده بوده و افزایش طول عمر دستگاه را به همراه خواهند داشت.

مجهز به رادیاتور طلایی

رادیاتور طلایی بهترین نوع رادیاتور است که با توجه به پوشش طلایی که دارد کاملا ضد زنگ بوده و راندمان بسیار بالایی دارد.

فوق العاده کم صدا

بسیاری از دستگاه های داکت اسپلیت پر سر و صدا هستند. از جمله مزیت های داکت اسپلیت بوش کاهش صدا های آزار دهنده است. کمپانی بوش صداهای اضافی در سیستم های تهویه اسپلیت خود را به طور کامل حذف کرده است. در ساخت داکت اسپلیت بوش از قوی ترین عایق ها استفاده شده است که کمترین صدا را تولید می کنند.

مجهز به حالت خواب

داکت اسپلیت بوش در هنگام خواب دمای خود را با دمای بدن انسان هماهنگ می کند تا با کمک به قرارگیری بدن در بهترین دمای ممکن خوابی آسوده را فراهم آورد.

مجهز به حالت سرمایش سریع

داکت اسپلیت بوش این قابلیت را داراست تا در سریع ترین زمان ممکن شما هوای محیط را خنک کند.

دارای حالت تنظیم هفتگی

داکت اسپلیت بوش مجهز به مد تنظیم هفتگی هوشمند است، به این معنی که در صورت عدم حضور در ساختمان،  به صورت خودکار روشن شده و تا رسیدن شما دمای منزل را به حد مطلوب می رساند تا زمانی که به منزل رسیدید از هوایی مطلوب لذت می برید.

دارای بهترین نوع مبرد  (R۴۱۰)

مبرد R۴۱۰  که امروزه بهترین نوع مبرد در جهان است، با توجه به دمای جوشش بالای خود، بالاترین راندمان را داشته و همچنین سازگاری با محیط زیست و پیرامون خود دارد.

مجهز به فیلتر های تصفیه قوی

داکت اسپلیت بوش مجهز به انواع فیلتر های تصفیه با کیفیت و چگالی بالا است به صورتی که حتی کوچکترین گرد و غباری را وارد ساختمان و فضای داخلی نمی کند. در نتیجه هوایی کاملا سالم و بدون بو را فراهم می سازد.

مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند

داکت اسپلیت بوش با مجهز بودن به سیستم عیب یابی هوشمند خود هر نوع نقص و ایراد ایجاد شده در دستگاه را شناسانده و به کاربر هشدار می دهد.

کلاس آب و هوای داکت اسپلیت بوش

داکت اسپلیت های بوش از کلاس آب و هوایی T۳  بهره مند هستند و این ویژگی گزینه ی مناسبی ست برای افرادی که در مناطق گرمسیری زندگی می کنند. (علامت T۳ نشان دهنده‌ ی هوای گرمسیری است).

انواع داکت اسپلیت بوش

سیستم های داکت اسپلیت بوش از نظر مصرف انرژی به دو دسته تقسیم می شود. دسته بندی این نوع سیستم های داکت اسپلیت بوش شامل دو گره A و B قرار می گیرد.

  • گروه A داکت اسپلیت هایی هستند که کمترین میزان مصرف انرژی و برق را دارا هستند. در این نوع از داکت ها، کمپرسورها به صورت خودکار عملیات تنظیم دما را انجام می دهند. سرعت این داکت ها متاثر از افزایش دما زیاد و با کاهش دما کم می شود. سیستم عملکرد خودکار کمپرسور داکت اسپلیت، دمای مورد نیاز را بر اساس محیط و ظرفیت داکت تنظیم کرده و مانع از اتلاف انرژی اضافی می شود. این دسته داکت اسپلیت اینورتر نامیده می شوند.
  • میزان سرعت در داکت اسپلیت گروه B ثابت بوده و کمپرسور با سرعتی یکسان به عملکرد خود ادامه می دهد. بنابراین دمای سیستم داکت اسپلیت همانند نوع اول در مواقع مورد نیاز کاهش یا افزایش پیدا نمی کند. در این نوع از داکت ها، تغییر نیافتن دما در شرایط دمایی متفاوت باعث می شود که دستگاه داکت اسپلیت انرژی بیشتری صرف کند. این دسته داکت اسپلیت غیر اینورتر نامیده می شوند.

راهنمای خرید داکت اسپلیت بوش آلمان

داکت اسپلیت بوش را از کدام فروشگاه های معتبر کشور می توان خریداری کرد؟

با توجه به نیاز مشتریان، فروشگاه های معتبری همچون فروشگاه نوین مارکت، خدمات مورد نیاز و متنوعی را به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهند: از جمله می توان به ارسال رایگان به سراسر کشور از طریق تماس تلفنی، تحویل کالای خریداری شده درب منزل، بیمه بودن کالا، کمترین قیمت در بازار به دلیل حذف واسطه ها، ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر شرکتی شامل دو سال تعویض در صورت خرابی و سه سال خدمات رایگان پس از فروش اشاره کرد. برای دریافت قیمت انواع داکت اسپلیت به نوین مارکت novinmarket.com سر بزنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید