جهت خرید لوازم یدکی ماشین های چینی مخصوصا لیفان میتواند با فروشگاه یدک لوکس کاملا بی نیاز باشید.

لوازم یدکی لیفان و خرید بدون دغدغه

در دنیای امروز، مالکان خودروها برای حفظ و نگهداری از خودروهای خود به لوازم یدکی با کیفیت بالا نیاز دارند. از آنجا که خودروها همیشه تحت تأثیر عوامل مختلف در طول زمان قرار می‌گیرند، استفاده از لوازم یدکی اصلی و اورجینال از اهمیت بسیاری برخوردار است. یکی از مواردی که برای بسیاری از افراد لیفان دار مهم است، استفاده از لوازم یدکی خودرو لیفان می‌باشد.

لوازم یدکی چیست

بسته به نوع و مدل خودرو لیفانی که دارید، نیاز به لوازم یدکی خاصی وجود نیاز خواهد داشت. از ایجاد تأخیر در رفت و آمد تا دچار شدن در مشکلات فنی جدی مانند خرابی موتور ، خرابی در قطعات برقی و انژکتور ، قطعات داخلی ، قطعات بدنه یا سیستم ترمز، استفاده از لوازم یدکی اصلی و مطابق با مشخصات و نیازهای خودرو، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در این مقاله، به آشنایی بیشتر با لوازم یدکی موجود در فروشگاه یدک لوکس ویژه خودرو لیفان و انواع آن‌ها خواهیم پرداخت. همچنین، نکاتی را بررسی خواهیم کرد که برای انتخاب بهینه‌ترین لوازم یدکی خودرو لیفان برای شما به خوبی مفید خواهد بود.

تعریف:

لوازم یدکی خودرو لیفان مجموعه‌ای از قطعات و تجهیزات است که برای تعمیر و نگهداری مناسب از خودرو لیفان استفاده می‌شود. این لوازم یدکی شامل انواع قطعات مختلفی از جمله انواع:

قطعات سیستم برق و انژکتور لیفان (Lifan)

محصولاتی که در این دسته میشود تهیه کرد:

انواع استپر موتور - انواع پمپ بنزین - انواع پمپ درب - انواع دریچه گاز - انواع ریگلاتور سوخت - انواع سنسور - انواع سوزن انژکتور - انواع سیم سنسور - انواع شاسی لای درب - انواع شمع - انواع شیشه بالابر - انواع قطع کن بنزین - انواع کنستر - انواع مپ - انواع موتور چراغ - انواع ناک بیسیم - انواع ناک سنسور - انواع وایر شمع

قطعات برقی لیفان (Lifan)

محصولاتی که در این دسته میشود تهیه کرد:

اتوماتیک راهنما – آرمیچر – آفتامات بوق – آفتامات دینام – آفتامات چراغ – بوق – پمپ صندوق – تقویت استارت – تقویت بالابر – جاذغالی استارت – جالامپی – دنده استارت – دیود – ذغال دینام – رله بخاری – رله دوبل – رله فن – رله قفل – سرباطری – سوکت – سیم دور موتور – فیوز – کوئل – کیت دسته راهنما – گیریبکس – لامپ – مدول بخاری – مقاومت فن – مگنت دلکو – موتور آیینه – موتور شیشه شور – موتور فن – مهره دو فیش – مهره چهار فصل – مهره دنده – مهره فن – هوزینگ – یونیت

دینام

دینام ژنراتوری است که وظیفه توزیع برق لازم به باتری را انجام می‌دهد. این قطعه، این کار را برای تغذیه چراغ‌ها، یخ‌زدایی، برف پاک‌کن‌ها و لوازم‌جانبی انجام می‌دهد.

این قطعه مولد نیروی الکتریکی در خودرو محسوب می‌شود. همچنین قسمت اصلی سیستم شارژ خودرو است. در تمام ماشین‌ها موتور احتراق داخلی وجود دارد به‌جز خودروهای هیبریدی که دینام دارند.

کوئل

نام دیگر این خودرو سیستم پیچ احتراق است. محل قرارگیری کوئل روی شمع بوده و کار تامین ولتاژ بالا از باتری 12 ولت برای ایجاد احتراق در شمع موتور را انجام می‌دهد تا مخلوط سوخت در موتور شعله‌ور شود.

این قسمت از 2 سیم پیچ اولیه و ثانویه، هسته مرکزی و بدنه تشکیل شده است. بین این سیم‌ها یک لایه عایق وجود دارد که از آسیب ناشی از حرارت جلوگیری می‌کند.

باتری

یکی از حیاتی‌ترین قطعات خودرو باتری است که وظیفه آن تامین برق لازم قطعات الکتریکی خودرو است. باتری شارژ خود را هنگام روشن شدن خودرو از طریق دینام یا آلترناتور خودرو تامین می‌کند. باتری وظایفی مانند تامین انرژی برق مورد نیاز برای استارت اولیه و فراهم‌آوری انرژی الکتریکی را برعهده دارد.

قطعات بدنه لیفان (Lifan)

محصولاتی که در این دسته میشود تهیه کرد:

آنتن - آیینه – براکت - برف پاک کن - بلبرینگ - چراغ - سپر - سوییچ درب – سوییچ صندوق – شبرنگ – شبکه سپر – شلگیر – قفل – پایه آنتن – توپی چرخ – گلگیر – تایر - جلوپنجره

سپر

سپر بخشی از بدنه خودرو است که در جلو و پشت آن قرار دارد. این قسمت برای بالابردن ایمنی خودرو و آسیب‌ندیدن آن ساخته شده است. البته اگر تصادف شدید باشد، این بخش دیگر نمی‌تواند از خودرو محافظت کند. اما می‌تواند خسارات را تا میزان زیادی کاهش دهد.

گلگیر

این قطعه، قسمتی از بدنه خودرو محسوب می‌شود که محل قرارگیری آن دور چرخ‌ها است. گلگیر برای جلوگیری از پرتاب‌شدن شن و ماسه، گِل یا آب روی زمین به هوا در زمان حرکت اتومبیل است.

تایر

لاستیک یا تایر در وسیله نقلیه خودرو قرار دارد و با زمین در تماس است. این قطعه از لرزش‌های ناشی از ناهمواری‌های جاده و انتقال بار وارده، چرخش چرخ و جابه‌جایی خودرو را سهولت می‌بخشد.

جلوپنجره

به شبکه‌ای که در جلوی رادیاتور و زیر کاپوت جلو وجود دارد، جلوپنجره گفته می‌شود. در مواد تشکیل‌دهنده این قطعه از ماده سبکی به‌نام بسپار استفاده می‌شود.

این قطعه به‌علت عبور هوا به رادیاتور به‌صورت شبکه‌ای ساخته شده و نقش خنک‌کننده رادیاتور را برعهده دارد. این قطعه می‌تواند در بهبود عملکرد فنی خودرو کمک کند.

عوامل زیادی همچون ارتفاع، عرض، جایگیری جلو پنجره، موقعیت نسبت به موتور و شیب در رابطه با تهویه، سیستم سرمایش موتور و حتی ایرودینامیک تاثیر دارد.

قطعات ترمز و فرمان لیفان (Lifan)

محصولاتی که در این دسته میشود تهیه کرد:

استپ ترمز – بلبرینگ – درب مخزن – لنت – مهره استپ ترمز

قطعات داخلی لیفان (Lifan)

محصولاتی که در این دسته میشود تهیه کرد:

دسته برف پاک کن – دسته راهنما – دنده کیلومتر – سوییچ استارت – شاسی جاسیگاری – غلاف کیلومتر – فندک – کلیدها – مغزی سوییچ

لوازم یدکی لیفان و خرید بدون دغدغه

روش تهیه قطعات مورد نظر از فروشگاه یدک لوکس

قبل از خرید از مجموعه یدک لوکس میتوانید از مشاوره رایگان قبل از خرید بهرمند شوید.

همچنین با خرید عمده از سایت تخفیف‌های باورنکردنی 7% الی 13% بگیرید.

 جمع بندی:
جهت خرید لوازم یدکی ماشین های چینی مخصوصا لیفان میتواند با فروشگاه یدک لوکس کاملا بی نیاز باشید همچنین مجموعه یدک لوکس خود نیز وارد کننده محصولات میباشد و برندهای انحصاری برای خود دار مانند لوکس - اوسان - سایکوی پلاس - ام اچ کا - تورچ - اتولایت - سامکو آسیا که از نظر کیفیت بهترین کیفیت و درجه یک و از نظر قیمت کف ترین قیمت بازار را داریم چون مستقیم از وارد کننده خرید میکنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید