غفور آقاجانلو معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از جان باختن یک هموطن و مصدومیت شش شهروند درپی حادثه رانندگی برای سمند و ۲۰۶ در آزادراه زنجان- قزوین خبر داد.

۷ کشته و زخمی درپی واژگونی سمند و ۲۰۶ در آزادراه زنجان-قزوین در روز عاشورا ۱۴۰۲

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، غفور آقاجانلو روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ما به حوادث شب گذشته در جاده‌های استان اشاره کرد و افزود: ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد امروز واژگونی سمند در کیلومتر ۱۰۵ لاین جنوبی آزادراه زنجان-قزوین با هفت سرنشین پنج نفر را مصدوم کرد و یکی از سرنشینان آن در دم جان باخت.

وی اضافه کرد: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و بلافاصله ۲ تیم عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده ای غزال برای امدادرسانی اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با انجام کمک های اولیه و کنترل و تثبیت صحنه تصادف عملیات امدادرسانی ساعت ۳ و ۵۰ دقیقه بامداد به پایان رسید.

آقاجانلو همچنین از واژگونی خودروی سواری ۲۰۶ در کیلومتر ۴۸ لاین جنوبی این آزادراه خبر داد و گفت: پس از وصول این گزارش توسط ندای امداد بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب همراه با آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در این سانحه یک نفر مصدوم شد و تیم‌های عملیاتی اقدام‌ به انجام کمکهای اولیه و کنترل صحنه تصادف کردند.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید