بوراک، سرآشپز معروف ترک که ویدیوهایش در اینستاگرام بسیار پربازدید است توسط پدر خود مورد کلاهبرداری قرار گرفت

کلاهبرداری عجیب پدر بلاگر معروف از پسرش /  دیگر به پدرها اعتمادی نیست + جزئیات

به گزارش سلام نو، حتما آقای بوراک اوزدمیر، سرآشپز معروف ترک که 29 سال سن دارد را می‌شناسید. او با کلیپ‌های معروفش در اینستاگرام، که در آن غذا را به صورت بزرگ و در محل‌های غیرمعمول و همیشه همراه با لبخند طبخ می‌کند و به نیازمندان هم کمک زیادی می‌کند.

چندی پیش بوراک گفت: پدرم‌ از من کلاهبرداری کرده"

بوراک ازدمیر سرآشپز مشهور ترکیه‌ای که دردنیا هم شعبه‌های زیادی با نام CZN BURAK دارد (از جمله دبی  قطر و ...) حالا تنها یک شعبه برای او مانده.

پدر بوراک ازدمیر نام این سرآشپز مشهور را پنهانی از او به یک خارجی (احتمالا عرب) فروخته و حالا او هیچ شعبه‌ای ندارد.

بوراک وقتی متوجه این کلاهبرداری می‌شود تمامی ماشین‌های لوکس خود را می‌فروشد و شعبه‌ای در یک مرکز خرید در استانبول باز می‌کند و با ویدئویی از دوستداران خود می‌خواهد به هیچ‌کس اعتماد نکنند و اعلام می‌کند تنها یک شعبه برای اوست و بقیه شعبه‌ها از نام و عکس او سواستفاده می‌کنند

بوراک ازدمیر از پدرش در دادگاه شکایت کرده همچنین درخواست کرده تمامی تابلو و عکس‌های او از تمام شعبه‌ها را از بین ببرند زیرا از نام او که حالا یک برند بزرگ در دنیای رستوران دارها محسوب میشود، بدون اجازه او استفاده می‌شود.

دادگاهِ این پدر و پسر که حالا دشمن شده‌اند، پاییز برگزار خواهد شد.

کلاهبرداری عجیب پدر بلاگر معروف از پسرش /  دیگر به پدرها اعتمادی نیست + جزئیات

«اسماعیل اوزدمیر»، پدر بوراک، سرآشپز مشهور ترک بالاخره سکوت خود را در مورد شکایت پسرش علیه او شکست و توضیحاتی درباه این اتفاق تلخ داده است. 

اوزدمیر به اتهامات چند روز پیش پسرش مبنی بر کلاهبرداری، سوء استفاده از نام و تصویرش و فروش شعبه رستوران خود در استانبول به سرمایه‌گذار خارجی بدون اطلاعش پاسخ داد.

پس از این اتهامات، پدر اسماعیل اوزدمیر در گفتگو با روزنامه ملیت ترکیه، پسر و همسر سابق خود را مورد سرزنش قرار داد. پدر که ادعای کلاهبرداری را صریحاً تکذیب کرد گفت: ربطی به کلاهبرداری ندارد.

کلاهبرداری عجیب پدر بلاگر معروف از پسرش /  دیگر به پدرها اعتمادی نیست + جزئیات

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید