یک هوادار به سمت لیونل مسی در جریان بازی اینترمیامی و آتلانتا حمله کرد که وحشت دیوید بکام و همسرش را به دنبال داشت.

حمله به مسی و چهره وحشت زده بکام و همسرش + عکس

 به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه ، لیونل مسی دومین ماموریت خود در اینترمیامی را نیز به نحو احسن پشت سر گذاشت. او پس از اینکه در اولین بازی خود توانست گل پیروزی تیمش را در دقیقه ۴+۹۰ به ثمر برساند، بامداد امروز نیز توانست به تنهایی بار پیروزی مقابل آتلانتا را به دوش بکشد.

ستاره آرژانتینی برای اولین بار در این دیدار در ترکیب اصلی قرار گرفت. مسی دو گل اول تیمش را به ثمر رساند و در ادامه نیز یک گل برای رابرت تیلور ساخت تا همه کاره پیروزی ۴-۰ اینتر میامی لقب بگیرد. رکورد او در دو بازی نخست قابل توجه است: ۳ گل، یک پاس گل و ۲ پیروزی.

با این وجود همه چیز در اینترمیامی با حضور مسی آرام و خوشایند نیست. مسئولان این باشگاه در جریان بازی امروز به خوبی متوجه شدند که برای تامین امنیت فوق ستاره ای مثل مسی باید تدابیر بسیار ویژه تری بیاندیشند چرا که هر لحظه امکان هر اتفاقی با حضور لئو در زمین وجود دارد.

مسی

دیوید بکام و همسرش ویکتوریا، با وحشت در حال تماشای صحنه ای هستند که هوادار اینترمیامی قصد داشت هر طور شده خود را پیش از حضور مسی روی نیمکت به او برساند.

در دقیقه ۷۸ بازی با آتلانتا یکی از این اتفاقات را شاهد بودیم؛ جایی که مسی بعد از تعویض شدن قصد حضور روی نیمکت را داشت که با هجوم یک هوادار مواجه شد؛ این هوادار جوان با سرعتی باورنکردنی سکوها را ترک کرد و قصد داشت قبل از نشستن مسی روی نیمکت خود را به او برساند.

نیروهای امنیتی موفق شدند به موقع جلوی این هوادار را گرفته و مانع از ایجاد مشکل برای مسی شوند با این وجود می شد در همان لحظات ترس و شوک را از چهره ستاره اینترمیامی متوجه شد؛ همان طور که دیوید بکام، یکی از مالکان اینترمیامی و همسرش ویکتوریا نیز چند متر آن طرف‌تر با چهره‌ای وحشت‌زده و نگران نظاره گر صحنه بودند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید