نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در همه کشورهای دنیا با رسیدن به این سطح از اشعه فرابنفش، مسئولان، شهرها را تعطیل می‌کنند تا مردم با ماندن در خانه سلامتی خود را تضمین کنند.

اشعه خطرناک تهران را به تعطیلی می کشاند؟ / درخواست تعطیلی تهران صادر شد

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، اقبال شاکری با اشاره به افزایش دمای هوا در هفته پیشرو و هفته آینده گفت: مطابق اخبار هواشناسی، شاخص اشعه فرابنفش به سطح بسیار زیاد رسیده و همین مسئله می‌تواند سلامت مردم را دچار مشکل کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اشعه فرابنفش آسیب‌های بسیاری به سلامت مردم وارد می‌کند و برای حفظ سلامتی آن‌ها باید اقداماتی در دستور کار دولت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سلامت مردم برای مسئولان همواره خط قرمز است، افزود: در همه کشورهای دنیا با رسیدن به این سطح از اشعه فرابنفش، مسئولان شهرها را تعطیل می‌کنند تا مردم با ماندن در خانه سلامتی خود را تضمین کنند.

شاکری تاکید کرد: استاندار تهران باید به صورت فعالانه با این مسئله برخورد کند و در شرایطی که نفع مردم در تعطیل شدن است، این اتفاق حتما باید رخ دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر اشعه فرابنفش، موج گرمای بی‌سابقه تهدیدات دیگری نیز دارد و بر اساس گزارشاتی که ما از استان گرفتیم، مراجعه به مراکز درمانی ناشی از گرمازدگی ۳٠ درصد افزایش داشته است.

شاکر گفت: از استاندار تهران و مسئولان شهری تقاضا داریم، سلامت مردم را در اولویت خود قرار دهد و از هر اقدامی در راستای تضمین این امر مهم کوتاهی نکند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید