محمود کریمی، مداح مشهور به دلیل عفونتی که به جمجمه رسید و عمل جراحی برای او تجویز شد.

بیماری محمود کریمی، مداح وخیم شد / عفونت به جمجمه رسید + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، محمود کریمی در سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد و دارای سه برادر به نام های احمد، محمد و حسین می باشد. البته او به جز این سه برادر، یکی از برادران خود را در جنگ های تحمیلی از دست داده است.

محمود کریمی در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد. پدر او یکی از معتمدهای محل بود و همه او را می شناختند. در اوایل انقلاب پدرش در مساجد حضوری فعالیت داشت و پس از شروع جنگ ایران و عراق به جبهه رفت و سال ها برای دفاع از این مرز و بوم جنگید، او باید کار می کرد تا کمک خرج خانواده باشد. در دوران نوجوانی به کار بنایی و کارگری مشغول شد و در کنار کارهای ساختمانی، درس هم میخواند.و سخت تلاش می کرد که بتواند خرج خانواده و تحصیلش را درآورد و بتواند علاوه بر کار کردن، درسش را نیز بخواند.

محمود کریمی پس از اینکه دیپلم خود را گرفت، توانست در آموزش و پرورش به عنوان معلم مشغول به کار شود. او در مدارس متوسطه به معلمی پرداخت و چند سال در این حرفه فعالیت نمود

محمود کریمی

به دلیل علاقه شدیدی که به اهل بیت داشت، در مسجد محل و مدرسه، نوحه خوانی می کرد و به این کار بسیار علاقمند بود. او از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۳ معلم تربیتی دبستان محمد منتظری در خیابان بهشتی تهران بود.

در زندگینامه محمود کریمی لازم به ذکر است که او دانشجوی مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبایی بود که انصراف داد و در زمینه معارف اسلامی فعالیت کرد.

محمود کریمی

محمود کریمی در اوایل دهه هفتاد یعنی زمانی که حدود ۲۳ سال داشت، ازدواج کرد و وارد زندگی جدیدی شد. حاصل ازدواج او دو فرزند یک پسر و یک دختر است که پسر ایشان داوود کریمی نیز به راه پدر ادامه داد.

محمود کریمی

اخیرا خبری درمورد بیماری محمود کریمی منتشر شده است. به گفته پسر ایشان، داوود کریمی، حاج محمود حدود ۱۲ الی ۱۳ سال از مشکل شنوایی رنج می برد اما این اواخر این مشکل شدیدتر شد و عفونت به بخش از جمجمه رسید.

محمود کریمی

به همین دلیل پزشک برای او عمل جراحی تجویز کرد و ایشان عمل شدند و حالشان خوب است.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید