بانک توسعه تعاون به منظور تنوع سبد خدمات تسهیلاتی و برای کمک به تامین نقدینگی مشتریان واجد شرایط خود به منظور خرید دفتر کار اداری یا مسکونی، وام ۴ میلیارد تومانی «هم‌کار» را ارائه داده است.

نحوه دریافت وام فوری یکروزه، حتی در روزهای تعطیل + جزییات وام و ثبت نام وام مستاجران
به گزارش سلام نو، مشتریان بانک توسعه تعاون به منظور استفاده از وام ۴ میلیارد تومانی طرح همکار باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا آن را افتتاح کنند. ضمنا این مقدار تسهیلات برای ساکنان شهرهای بزرگ تهران، کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و اهواز است. سقف این تسهیلات برای ساکنان دیگر مراکز استان‌ها ۳ میلیارد تومان خواهد بود. متقاضیان واجد شرایط ساکن در شهرستان‌ها نیز حداکثر تا سقف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات بهره مند می‌شوند. سود این تسهیلات ۲۳ درصد بوده و ضمانت اصلی برای دریافت آن دو ضامن دارای جواز کسب یا سند ملکی با کاربری اداری یا مسکونی اعلام شده است. مدت زمان بازپرداخت تسهیلات به انتخاب متقاضی متفاوت بوده و حداکثر به ۴۸ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام برای ساکنان شهرهای بزرگ، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۱۲۸ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۸۸۹ تومان است. کل سود تسهیلات، ۲ میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۵۳۶ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۶ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۵۳۶ تومان خواهد بود.

معرفی برخی از مهم‌ترین جوایز بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های فعال کشور است که خدمات گوناگونی را به تعاونی‌ها و صاحبان کسب و کارهای مختلف ارائه داده است.

کسب لوح هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، جایزه مسئولیت اجتماعی خردادماه ۱۴۰۰ و … از جمله دستاوردهای این مجموعه محسوب می‌شوند./سلام نو

شرایط لازم برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا

مشتریان بانک سینا که مایل به دریافت وام ارزان قیمت از این مجموعه هستند کافی است در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و بعد از واریز حداقل ۱۰۰ هزار تومان در سپرده خود، میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کنند. این تسهیلات تحت عنوان طرح «میعاد» به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از رده،آن دسته از اشخاصی که به وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح میعاد بانک سینا احتیاج دارند باید حداقل سه ماه یا حداکثر ۱۲ ماه از مدت زمان افتتاح سپرده ایشان گذشته باشد. این تسهیلات در رده وام‌های ارزان قیمت بانک سینا قرار می‌گیرد و حداکثر سود آن ۹ درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور به ۳۶ ماه می‌رسد. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند برحسب نظر شعبه و میزان وام دریافتی، باید یا ضامن رسمی یا سند ملکی داشته باشند.

شرایط لازم برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۶ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۹۴۷ تومان است. کل سود تسهیلات، ۲۸ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۷۵ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۲۳۰ میلیون و ۸۳ هزار و ۷۵ تومان خواهد بود.

بانک سینا چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

بانک سینا در اسفندماه سال ۱۳۸۷ با هدف تامین نیازهای مالی واحدهای مختلف تجاری، تولیدی و خدماتی و همچنین جمع آوری سپرده‌های عمومی در جهت اعطای به بخش‌های مختلف اقتصادی به خصوص بخش تولید و تاسیس فعالیت خود را آغاز کرد.

هم اکنون بانک سینا انواع خدمات مرتبط با افتتاح انواع حساب، تسهیلات، مبارزه با پولشویی، مسئولیت اجتماعی، بانکداری شرکتی و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

شرایط ثبت نام وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران + مبلغ اقساط

اشخاص حقوقی که مشتری بانک مهر ایران هستند و به وام احتیاج دارند می‌توانند برای تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی طرح «مهریار» این مجموعه درخواست بدهند. این وام قرض الحسنه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از رده، حقوقی‌های مشتری بانک مهر ایران با افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه امکان درخواست برای وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح مهریار را دارند. این وام سود ندارد و تنها کارمزد چهار درصدی به آن تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی است. علاوه بر این مورد، اشخاص حقوقی برای گرفتن این تسهیلات باید اساسنامه، جواز کسب و چک ارائه دهند. ضمنا کارکنان شرکتی که برای دریافت وام مهریار از طرف مجموعه خود معرفی شده‌اند این امکان را دارند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۸ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۱۹۶ تومان است. کل سود تسهیلات، ۱۸ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۸ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۳۱۸ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۳۸ تومان خواهد بود.

درباره بانک قرض الحسنه مهر ایران و دستاوردهای آن بدانید

بانک مهر ایران با هدف گسترش معارف اسلامی و فرهنگ قرض الحسنه و همچنین تعمیق هر چه بیشتر این سنت حسنه در کشور تاسیس شد و همچنان فعالیت دارد. این مجموعه انواع خدمات بانکداری اسلامی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران طی سال‌های فعالیت خود توانسته عنوان سومین بانک اسلامی جهان و بانک اول ایران سال ۲۰۱۸ به انتخاب بنکر، جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام سازمان همکاری اسلامی سال ۲۰۱۹ و … را به دست آورد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید