حسین شریعتمداری به مواضع ضدایرانی روسیه درباره جزایر سه‌گانه واکنش نشان داد.

مدیر مسئول کیهان: دولت باید چه می‌کرد که نکرده؟
به گزارش سلام نو به نقل از اعتماد، حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان از واکنش دولت در برابر مواضع ضدایرانی روسیه درباره جزایر سه‌گانه حمایت کرد و از اصلاح‌طلبان پرسید دولت باید چه می‌کرد که نکرده؟

به گزارش کیهان، حسین شریعتمداری نوشت: دیروز شماری از مدعیان اصلاحات در واکنش به اقدام روسیه و تحت عنوان «‌جمعی از سفرا و دیپلمات‌های ارشد جمهوری اسلامی ایران»! بیانیه‌ای صادر کردند. دولت سیزدهم در مقابل اقدام غیرقابل توجیه دولت روسیه باید چه کاری می‌کرد که نکرده است؟! آیا باید با روسیه اعلام جنگ می‌کرد؟! بدیهی است که این گزینه با هیچ منطق و شعوری مورد قبول و قابل توجیه نیست. باید روابط دیپلماتیک خود را با روسیه قطع می‌کرد؟! این گزینه نیز پذیرفتنی نیست.

او در ادامه خطاب به اصلاح‌طلبان نوشت: مشکل شما مدعیان اصلاحات دفاع از حاکمیت ملی نیست! انکار نکنید. شما در بیانیه خود بر توازن در سیاست خارجی تاکید کرده‌اید ولی در همان حال از مقابله ایران با جنایات فراوان آمریکا با عنوان «غرب‌ستیزی افراطی‌»! یاد کرده‌اید. چرا؟! جمهوری اسلامی در مقابله با آمریکا افراط کرده است یا آمریکا طی ۴۴ سال گذشته از هیچ جنایتی علیه ایران و مردم این مرز و بوم دریغ نکرده است؟! آیا این نگاه نشانه وابستگی و یا دست‌کم احساس حقارت شما در مقابل دشمنان تابلودار ملت ایران نیست؟! بخوانید و خودتان قضاوت کنید!

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید