نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگردانی قانون معافیت مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد، مطالبه فعالان اقتصادی مناطق آزاد است.

بازگردانی قانون معافیت مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد، مطالبه فعالان اقتصادی است

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، محمد علیپور روز پنجشنبه در شورای اداری منطقه آزاد ماکو با اشاره به رشد سرمایه گذاری و صادرات در منطقه ازاد ماکو افزود:‌ برای تامین زیرساخت ها ابزار و ساز و کار باید توسط دولت تامین گردد و صرف اکتفا به منابع درآمدی سازمان منطقه آزاد برای تامین زیرساخت ها کافی نیست.

وی افزود: در مناطق آزاد با استفاده از تسهیل‌های انجام گرفته در زمینه سهولت کسب و کار، این مناطق برای فعالان اقتصادی تبدیل به محیطی بسیار جذاب‌تر و دارای امتیازاتی ویژه‌تر شده است.

وی منابع معدنی منطقه آزاد ماکو را امتیازی ارزشمند برای منطقه آزاد ماکو عنوان کرد و اضافه کرد: با جذب سرمایه گذار در این منطقه و فعالیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی هر کدام می توانند به نوعی در رونق گرفتن این منطقه گام های اساسی بردارند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس یادآورشد : همجواری منطقه آزاد ماکو با سه کشور، فرصت مناسبی است تا سرمایه گذاران خارجی نیز در این منطقه سرمایه گذاری کرده و اقتصاد منطقه به سمت تعالی سوق دهند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید