اگر قصد خرید سفره یکبار مصرف را دارید، با ما همراه باشید تا با جذاب‌ترین سفره‌های یکبار مصرف تولید شده توسط شرکت ستاره میزبان پارسیان آشنا شوید.

سفره ضخیم مجلسی

سفر یکبار مصرف یکی از انواع محصولاتی است که در سال‌های اخیر با هدف کاهش نیاز به مصرف سفره‌های روتین، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در دنیای امروز استفاده از این سفره‌ها روز به روز بیشتر از گذشته انجام می‌شود. همین موضوع باعث شده تا سفره‌های یک بار مصرف با تنوع بالایی در بازار کشور ایران وجود داشته باشند و شما نیز بتوانید با انواع طرح‌ها و رنگ‌ها، این سفره‌های یک بار مصرف را تهیه کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با انواع سفره‌های یکبار مصرف موجود در بازار آشنا کنیم و بهترین مدل از این سفره‌ها را پیشنهاد کنیم.

شرکت ستاره میزبان پارسیان؛ تولید کننده انواع سفره‌های یک بار مصرف

اگر قصد خرید سفره‌های یکبار مصرف باکیفیت را دارید، باید حتما از مجموعه‌های تولید کننده که به کیفیت محصولات خودشان اهمیت زیادی می‌دهند کمک بگیرید. شرکت ستاره میزبان پارسیان یکی از شرکت‌هایی است که توانسته خدمات خود را در زمینه تولید سفره‌های یک بار مصرف به مردم عزیزان ایران کند.

این شرکت تا به امروز محصولات بسیار متنوعی را به عنوان سفره یکبار مصرف تولید کرده است که هر کدام از این سفره‌ها دارای ظاهر جذابی‌اند. چاپ به کار رفته در سفره‌های یکبار مصرف شرکت ستاره میزبان پارسیان بسیار باکیفیت است. به طوری که احساس نمی‌کنید یک سفره یک بار مصرف در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید در مهمانی‌های رسمی خودتان نیز از این سفره‌ها استفاده نمایید.

انواع سفره یکبار مصرف

همه ما می‌دانیم که سفره‌های یکبار مصرف می‌توانند برای پذیرایی از مهمانان ما گزینه خوبی باشند. به شرطی که دارای طرح‌های جذاب و شیکی باشند. خوشبختانه شرکت ستاره میزبان پارسیان توانسته محصولات خود را با کیفیت بالایی به بازار عرضه کند و به تنوع طرح و مدل‌های محصولات خودش نیز اهمیت بسیار زیادی می‌دهد. از جمله انواع سفره‌های یکبار مصرف تولیدی توسط این گروه هنری عبارتند از:

  • سفره ضخیم مجلسی

یکی از انواع سفره‌های یکبار مصرف موجود در بازار، سفره‌های ضخیم مجلسی هستند که می‌توانید برای مهمانی‌های رسمی و مهم خودتان از آن‌ها استفاده کنید. این سفره‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و با چاپ بسیار باکیفیتی طراحی شده‌اند. به کار رفتن طرح‌های شاد در این سفره‌ها زیبایی آن‌ها را چندین برابر کرده است و می‌تواند آن‌ها را به یکی از بهترین سفره‌ها برای رستوران‌ها و مراکز مهم تبدیل کند.

سفره ضخیم مجلسی به دلیل داشتن ضخامت بسیار زیاد، به راحتی رطوبت را از خود عبور نمی‌دهد. بنابراین، خیالتان از بابت عدم نشتی این سفره‌های یک بار مصرف راحت باشد. به ویژه اینکه می‌توانید این سفره‌های جذاب را با طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلف نیز سفارش دهید.

سفره استیکر یکبار مصرف
سفره استیکر یکبار مصرف

  • سفره استیکر

استیکرها می‌توانند نشانه‌های جذابی برای ما محسوب شوند. حال تصور کنید که زیر غذاهایی که قرار است آن‌ها را میل کنیم، یک سفره با استیکرهای جذاب وجود دارد. سفره یکبار مصرف با طرح استیکر می‌تواند بر اساس استیکر دلخواه شما چاپ شود و برای محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این سفره‌ها جذابیت فوق العاده‌ای دارند و برای رستوران‌های کودکان بهترین گزینه محسوب می‌شوند.  می‌توانید سفره‌های استیکر را با ضخامت مناسب سفارش دهید تا از عدم نشتی آن خیالتان راحت باشد. امکان انتخاب رنگ این سفره‌ها هم برای پس زمینه سفره و هم برای استیکرهای چاپ شده روی آن وجود دارد. فقط کافیست که بر اساس سلیقه خودتان پیش بروید و این سفره‌های جذاب را انتخاب نمایید.

سفره چاپی رنگی میزبان
سفره چاپی رنگی میزبان
  • سفره چاپی رنگی

سفره چاپی رنگی که هم به‌صورت طرح‌دار و هم به‌صورت ساده در بازار وجود دارد، می‌تواند برای هر مراسمی که شما مد نظر دارید مورد استفاده قرار گیرد. این سفره‌ها بیشتر برای زمانی که یک تم مخصوص در یک مراسم اجرا شده است، مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین برای رستوران‌ها، اتاق‌های بازی کودکان، مهد کودک‌ها و مکان‌هایی که یک رنگ خاص در دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته است، می‌توان از سفره‌های رنگی استفاده کرد.

امکان چاپ طرح‌های مختلف با رنگ‌بندی‌های متفاوت برای انواع سفره‌های یکبار مصرف وجود دارد. می‌توانید با خیالی راحت این سفره‌های جذاب را خریداری کنید و با ضخامت مناسب، از آن در هر محیطی که در نظر دارید استفاده کنید.

سفره طرح فست فود یکبار مصرف
سفره طرح فست فود یکبار مصرف
  • سفره چاپی طرح فست فود

استفاده از طرح‌های چاپی خاص برای سفره‌های یکبار مصرف باعث شده تا هر یک از کسب و کارها بر اساس نوع غذایی که سرو می‌کنند، بتوانند از سفره‌های یکبار مصرف مناسب استفاده کنند. سفره چاپی طرح فست فود یکی از انواع سفره‌های تولیدی توسط شرکت ستاره میزبان پارسیان است. این سفره می‌تواند برای مراکز فست فود مورد استفاده قرار گیرد و فضای خاصی را برای این محیط‌ها ایجاد کند.

طرح‌های چاپ شده روی سفره چاپی طرح فست فود بسیار جذاب هستند و می‌توانند برای کودکان نیز ترغیب‌کننده باشند. در هر صورت شما می‌توانید این مدل از سفره‌های یکبار مصرف را بر اساس سلیقه خودتان انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

سفره طرح توپ توپی
سفره طرح توپ توپی
  • سفره چاپی طرح توپ توپی

سفره یکبار مصرف چاپی طرح توپ توپی یکی از جذاب‌ترین انواع سفره‌های یکبار مصرف تولید شده در شرکت ستاره میزبان پارسیان است. اگر می‌خواهید یک سفره خاص با ظاهر جذاب داشته باشید، ولی قیمت سفره نیز برای شما مهم است؛ می‌توانید سفره‌های چاپی طرح توپ توپی را انتخاب کنید که هم قیمت مناسبی دارد، هم کیفیت چاپ آن بالاست.

سفره‌های چاپی طرح توپ توپی در رنگ‌های مختلفی در میان محصولات شرکت میزبان وجود دارند که می‌توانید از هر یک از آن‌ها استفاده نمایید. این سفره‌ها برای رستوران‌های کودکان، سلف‌های دانشجویی، مدارس و ... بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

انواع سفره‌های یکبار مصرف
سفره یکبار مصرف طرح هاوایی
  • سفره طرح هاوایی

سفره طرح هاوایی یکی از انواع سفره‌های یکبار مصرف بوده که ظاهر بسیار جذابی دارد و می‌تواند برای خانم‌های خوش سلیقه گزینه خوبی محسوب شود. اگر به طرح‌های خاص سفره‌های یکبار مصرف علاقه‌مند هستید، بهتر است که سفره طرح هاوایی را انتخاب کنید.

این سفره‌ها با رنگ پیش زمینه سفید طراحی شده‌اند. روی آن‌ها نیز برگ‌های هاوایی قرار گرفته‌اند که زیبایی این سفره‌ها را چندین برابر کرده‌اند. این سفره‌های جذاب برای رستوران‌ها، پذیرایی از مهمانی‌های مهم و ... گزینه خوبی محسوب می‌شوند.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با انواع سفره‌های یکبار مصرف تولید شده توسط شرکت میزبان آشنا کردیم. هر یک از این سفره‌ها می‌توانند با ظاهر جذاب خودشان برای رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها مورد استفاده قرار گیرند. همچنین برای برگزاری مراسمات خاص مانند مراسمات عزاداری، جشن‌ها و سرو غذا در مدارس و مهد کودک‌ها می‌توان از این محصولات استفاده کرد. اگر برای برگزاری مهمانی‌های رسمی نیاز به یک سفره جذاب دارید، می‌توانید سفره‌های یکبار مصرف مجلسی را انتخاب کنی

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید