ماهسون خواننده محبوب ترک، شب گذشته زمانی که تاکسی پیدا نکرد سوار اتوبوس شد ویدیوی از همخوانی‌اش با مردم با آهنگ دینله (گوش کن) در اتوبوس منتشر شد مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

همخوانی ماهسون خواننده معروف ترکیه با مردم در اتوبوس + فیلم

به گزارش سلام نو، ماهسون قرمزی گل متولد 26 مارس 1969 در ترکیه ، خواننده و کارگردان است.

او فارغ التحصیل رشته آواز هنرستانی فنی استانبول می باشد که از خوانندگی در عروسی ها شروع کرد تا اینکه به شهرت جهانی رسید و حالا فیلمسازی می کند.

ماهسون قرمزی گل (Mahsun Kırmızıgül) با نام اصلی عبدالله بازنجیر در 6 فروردین 1348 در روستای وزیر شهر دیاربکر ترکیه بدنیا آمد و سه برادر ناتنی از مادرش دارد.

ماهسون: پدرم من چهار ازدواج داشت ، سه مورد موقت و یک ازدواج رسمی که مادرم هم قربانی ازدواج موقت شد و پدرم پس از تولد من ما را ترک کرد سال ها حتی چهره او را نمی دیدیم ، او زنگ نمی زد و از حال ما باخبر نبود مادرم و برادر بزرگم محمود برای گذران زندگی مجبور به کار در یک کوره آجرپزی بودند تا اینکه من هم از مقطع دبستان با شاگردی در مغازه غذاخوری مشغول کار شدم بعدا مدتی شاگرد یک رنگ کار بودم سپس در خیابان سیگار می فروختم که چندین بار بخاطر آن توسط پلیس بازداشت شدم/

ماهسون در سال 1983 وقتی 14 سالم بود شانسم را در مسابقات آواز امتحان کردم اما موفق نشدم به همین دلیل با پسر خاله ام به عنوان خواننده در عروسی ها می خواندم بعد از یکسال صدای او که توسط یک راننده خوش ذوق روی کاست ضبط شده بود اتفاقی به گوش یک تهیه کننده موسیقی رسید که از قضا مسافر آن اتوبوس بود به این ترتیب مصطفی گونش ماهسون را به استانبول دعوت کرد و بعد از دو ماه اولین این خواننده جوان اولین آلبوم خود بنام «Buda Yeter» را در نوامبر 1984 انتشار داد.

ماهسون اولین بار در سال 1989 وقتی 20 ساله بود با دختری بنام «گلگم» ازدواج کرد که نام پسرش را به یاد برادر بزرگ خود محمود گذاشت این زندگی با اینکه به طلاق ختم شد و مسئولیت نگهداری پسرش را به همسرش واگذار کرد اما اغلب اوقات خود را با پسرش گذراند تا کمبودی احساس نکند.

ماهسون قرمزی گل سال 1995 وقتی 26 ساله بود با صدا سایان (خواننده) نامزد کرد اما این زندگی بعد از سه سال به جدایی ختم شد.

او سپس سال 1998 با باده ایشچیل (بازیگر) وارد رابطه شد تا اینکه این زندگی هم بعد از 7 سال در 2005 به جدایی ختم شد سپس تا سال 2011 با مینه چانگل بود در نهایت ماهسون قرمزی گل سال 2015 با یک وکیل ترک تبار ساکن آمریکا بنام اجه بینای (Ece Binay) ازدواج کرد که ثمره این زندگی تنها یک دختر بنام لاوین می باشد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید