دریافت اقامت با سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی روشی امن به شمار می‌آید با ما همراه باشید و درباره آن بدانید.

سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

سلام نو _ سرویس گردشگری: گرفتن تابعیت به واسطه سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی امکان‌پذیر است و برای مهاجرت به ایالات متحده آمریکا و اخذ اقامت روش درخور توجهی به حساب می‌آید. با در نظر گرفتن شیوه‌های متفاوت سرمایه‌گذاری اعم از ثبت شرکت، خرید بیزینس، خرید ملک و خرید اوراق قرضه و اطلاع از مدت زمانی که اجازه اقامت داده می‌شود می‌توان برای مهاجرت سرمایه‌گذاری به آمریکا تصمیمی منطقی گرفت چرا که لزوما سرمایه‌گذاری در این کشور سبب اقامت دائم یا اخذ گرین کارت نمی‌شود و مهم است پیش از هر اقدامی از آینده دقیق تصمیم خود داده‌های قابل اتکایی کسب کنیم. در ادامه به خرید اوراق قرضه دولتی به عنوان روشی جالب برای مهاجرت به آمریکا می‌پردازیم.

شیوه های سرمایه گذاری در آمریکا

پیش از اینکه درباره سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی بدانید خوب است اطلاعاتی درباره این کشور وسیع و دلایل تمایل زیاد مهاجرت به آن داشته باشید.

سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

آمریکا با جمعیتی ۳۳۰ میلیون نفره خود یکی از کشورهایی است که شاهد امید به زندگی در آن هستیم و رشد اقتصادی و شرایط رفاهی مطلوب در این کشور سبب شده تا افراد بسیاری رؤیای مهاجرت و زندگی در آمریکا را در ذهن خود بپرورند. آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین اقتصاد جهان حدود ۲۴ سال است که ویزای سرمایه‌گذاری با نام EB-۵ طراحی و اجرا کرده تا متقاضیان بتوانند از طریق سرمایه خود در اقتصاد این کشور نقشی سازنده داشته باشند و در عوض گرین کارت و اقامت دریافت کنند.

بردن سرمایه در قدرت جهانی و اقتصادی پویا برای هر سرمایه گذاری دلخواه است و البته انتخابی هوشمندانه چرا که زیرساخت‌ها، فناوری‌ها، نیروی ماهر، محیط مناسب، زنجیره تأمین و کیفیت زندگی در آمریکا سطح بالایی دارد و هر یک از این عوامل تأثیر به سزایی در پیشرفت و رشد جایگاه مشاغل و صنایع دارد. ویزای سرمایه گذاری EB-۵ این امکان را به سرمایه گذار می‌دهد تا در بازه‌ای ۱۸ ماهه اقدام به دریافت گرین کارت آمریکا کند، متقاضی می‌تواند با سرمایه‌ای بین ۸۰۰.۰۰۰ تا ۲.۰۰۰.۰۰۰ دلار در کسب و کارهای این کشور سرمایه‌گذاری کرده و سبب ایجاد کاری تمام وقت برای ۱۰ شخص که اقامت دائم آمریکا را دارند شود.

سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

حسن این شیوه دریافت اقامت این است که به داشتن مدارکی دال بر سابقه مدیریتی، تحصیلات تکمیلی و حتی مدرک زبان احتیاجی نیست.

خرید اوراق قرضه دولتی و سرمایه گذاری در آمریکا

سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی یکی از بهترین مسیرهای مهاجرت به این کشور محسوب می‌شود زیرا رشد اقتصادی و قدرت آمریکا بر کسی پوشیده نیست و بدون شک خرید اوراق قرضه آمریکا به عنوان کشوری پیشرفته علاوه بر نقش آفرینی مثبت در آن برای سرمایه گذار نتایج بسیار مطلوبی را در پی دارد.در اصل سرمایه گذار با خرید اوراق قرضه دولتی گویی به دولت برای امور تولید، ساخت و ساز، بازسازی و عمرانی کشور پول قرض می‌دهد و در بازه زمانی عمر اوراق، دولت به سرمایه گذار سود می‌دهد. با وجود کم بودن پتانسیل بازدهی این نوع سرمایه‌گذاری، می‌توان از آن به عنوان سرمایه‌گذاری مطمئن و کم خطر یاد کرد چرا که آمریکا کشوری با اقتصاد قوی است و احتمال شکست پروژه‌ها در آن بسیار پایین است و به همان نسبت احتمال کاهش ارزش اوراق قرضه دولتی نیز ناچیز تخمین زده می‌شود.

سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی به دلیل بی‌واسطه بودن و ارتباط مستقیم با دولت سبب می‌شود که نگران کلاهبرداری افراد سودجو نباشید و با داشتن ۱ میلیون دلار برای خرید اوراق امکان اخذ اقامت آمریکا را برای خود هموار کنید. برای شروع سرمایه گذاری در آمریکا لازم است تا مدارکی به دولت ارائه شود، این مدارک شامل پاسپورتی با حداقل اعتبار ۶ ماهه، مدارک شناسایی و مدنی تأیید شده، فرم های معاینات پزشکی، دو قطعه عکس ۲ در ۲، گواهی‌های تمکن مالی، معین بودن منبع سرمایه و انتقال سرمایه می‌شود.

آمریکا امکانات رفاهی مناسب و نظام آموزشی درجه یکی دارد و اقامت شما در این کشور تضمینی برای آینده تحصیلی و کاری فرزندانتان به حساب می‌آید. وسعت زیاد، پیشرفت در ابعاد مختلف، تجارت آزاد با بیست کشور دیگر و نرخ زیاد سودآوری ایالات متحده آمریکا سبب شده تا بستر بی‌همتایی برای سرمایه گذاری به شمار آید. با تمام مزایایی که این شیوه مهاجرت دارد نیاز است بدانید که متأسفانه سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی، خرید ملک، راه اندازی بیزینس یا ثبت شرکت در حال حاضر برای ایرانیان به دلایل انواع تحریم ها و روابط دیپلماسی و سیاسی امکان‌پذیر نیست.

سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

آمریکا هر سرمایه‌ای که توسط ایرانیان وارد کشورش شود را پر خطر توصیف می‌کند، همین امر سبب شده تا سرمایه گذاران ایرانی به بازارهای پر سود آمریکا دسترسی نداشته باشند و از طریق راه امن خرید اوراق قرضه دولتی نیز نتوانند اقامت این کشور را اخذ کنند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید