معامله‌گران معتقدند که قیمت دلار امروز دوشنبه ۱۹ تیر ماه می‌تواند بین حمایت و مقاومت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شود. اگر قیمت از مقاومت خارج شود مقاومت مهم بعدی ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.

کاهش قیمت دلار در راه است؟ | تقاضای خرید دلار در بازار کاهش یافت | پیش بینی جدید قیمت دلار

به گزارش سلام نو، دیروز قیمت دلار در تهران تا محدوده ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان پایین امد، اما در ادامه دوباره وارد کانال ۵۰ هزار تومان شد. ظهر دیروز دوباره کانال ۵۰ هزار تومان را از دست داد و در حدود ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید.

کاهش تقاضا در بازار دلار؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در شرایط فعلی حمایت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان و مقاومت ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان محدوده‌های مهم حمایت و مقاومت دلار هستند که در صورت پیشروی در هر جهتی آینده قیمت دلار مشخص خواهد شد.

در هرات هم اسکناس آمریکایی سرنوشتی مشابه تهران داشت. نرخ دلار در بازار هرات تا ۴۹ هزار و ۷۸۰ تومان پایین آمد. قیمت درهم نیز تقریبا ۶۰ تومان پایین آمد و در محدوده ۱۳ هزار و ۷۷۰ تومان قرار گرفت.

پیش بینی قیمت دلار امروز دوشنبه ۱۹ تیر

بررسی‌ها از هسته مرکزی بازار ارز تهران حاکی از آن است که تقاضای چشمگیری برای خرید ارز مشاهده نمی‌شود. از سوی دیگر برخی از فعالان با انجام عمل خالی فروشی با روند کاهشی همراه شده و در حال تشدید آن هستند.

معامله‌گران معتقدند در قیمت دلار امروز دوشنبه ۱۹ تیر ماه می‌تواند بین حمایت و مقاومت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شود. اگر قیمت از مقاومت خارج شود مقاومت مهم بعدی ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.

با این حال، عده‌ای از معامله گران بار دارند که بازار رمقی برای صعود معنادار دلار ندارد. این دسته می‌گفتند که اسکناس آمریکایی در هفته گذشته قدرت زیادی برای نوسان بالای مرز ۵۰ هزارو ۵۰۰ تومان را نداشت. در مقابل، اگر قیمت دلار امروز حمایت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان را از دست بدهد حمایت بعدی ۴۹ هزار ۶۰۰ تومان خواهد بود.

در شرایط کنونی به نظر می‌رسد که بازار در انتظار خبر جدید به سر می‌برد. به عقیده معامله گران در صورتی که در روز جاری اخبار منفی منتشر شود این امر ممکن است جهت انتظارات را تغییر دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید