معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از اعطای وام ۳۰ میلیون تومانی طرح شمیم ویژه اعضاء صندوق حمایت از هنرمندان خبر داد.

شگفتانه شبانه رئیس جمهور برای مردم | یارانه معیشتی ۵ میلیونی رئیسی برای این افراد
به گزارش سلام نو، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از اعطای وام ۳۰ میلیون تومانی طرح شمیم ویژه اعضاء صندوق حمایت از هنرمندان خبر داد.

سیدرسول موسوی نژادیان گفت: هنرمندانی که از مهر ۱۴۰۰ به بعد ازدواج کرده اند و عضو صندوق حمایت از هنرمندان هستند می‌توانند با ارائه مستندات به نماینده صندوق حمایت از هنرمندان از وام ۳۰ میلیونی طرح شمیم (فرزندآوری) و پنج میلیون هدیه بلاعوض صندوق بهره ببرند.

معاون هنری فرهنگ و ارشاد فارس با اشاره به اینکه، هنرمندانی که در تاریخ مذکور صاحب فرزند شده اند نیز می توانند از وام سی میلیون تومانی و هدیه پنج میلیونی صندوق استفاده کنند، افزود: صندوق اعتباری هنر با هدف حمایت از خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه سراسر کشور با همکاری بانک رسالت در قالب رویکرد نوین (ارائه خدمات غیرحضوری) اقدام به اعطای تسهیلات قرض الحسنه ضروری (طرح یادمان) کرده است.

وی در پایان گفت: این وام طرح یادمان ۱۰ الی ۱۵ میلیون با کارمزد ۴ درصد است و هنرمندان میتوانند با مرا جعه به ادارات ارشاد شهرستانها و یا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تا تاریخ ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۲ ثبت نام کنند./فارس

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید