بانک صادرات اعلام کرده است که در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج مبالغ قابل توجهی را در قالب وام قرض الحسنه جهیزیه به عروس و دامادها پرداخت کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

عروس و دامادها از این بانک ها وام قرض الحسنه جهیزیه با بهره کم بگیرند! + جزییات وام فوری

به گزارش سلام نو، اخذ تسهیلات قرض الحسنه از بانک ها با دردسرهای فراوان همراه است اما در گزارش هایی که بانک ها از تعداد و حجم وام های قرض الحسنه خود اعلام می کنند، به مبالغ هنگفتی اشاره می شود و به نظر می رسد بانک ها به هر شکل در حال پرداخت این تسهیلات هستند.

از جمله وام هایی که مورد نیاز اقشار جوان است وام ازدواج است که برای خرید جهیزیه و سایر مخارج ازدواج به کار می رود.

به تازه گی مسئولان بانک صادرات از پرداخت ۳۸ هزار و ۶۵۵ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ۱۹ هزار و ۳۳۲ زوج در سه ماهه ابتدای سال جاری خبر داده اند. به عبارت دیگر ۱۹ هزار عروس و داماد با استفاده از تسهیلات بدون سود به ازدواج و خرید جهیزیه مبادرت کرده اند.

علاوه بر این بانک صادرات ایران همچنین در ادامه حمایت از سیاست‌های کلان دولت برای تحقق اهداف طرح جوانی جمعیت، در بهار سال ۱۴۰۲ به میمنت تولد بیش از ۱۵ هزار و ۴۷۴ نوزاد، بیش از ۹ هزار و ۶۱۶ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

این بانک طی سال گذشته نیز به منظور کمک به اقشار جوان کشور با پرداخت بالغ بر ۳۳۴ هزار میلیارد ریال وام‌ های بدون سود و حمایتی، از فعالیت‌های اقتصادی، ازدواج، تولید و اشتغال، تهیه مسکن، درمان و وام‌ های ضروری بیش از ۳۵۱ هزار نفر در کشور پشتیبانی کرد.

وام قرض الحسنه برای کارآفرینی

سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران اخیرا اعلام کرد: پشتیانی و حمایت از اشتغال خانگی در قالب وام‌ قرض‌ الحسنه تبصره ۱۸ توسط بانک صادرات ایران جایگاه ویژه‌ ای طی سال‌های اخیر داشته که اثرات مثبتی در ایجاد اعتماد به نفس کار آفرینان خرد و کسب و کارهای کوچک و متوسط داشته و در همین راستا طی سه ماهه بهار سال ۱۴۰۲ بیش از چهار هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال وام بدون سود مشاغل خانگی به چهار هزار و ۵۵۲ متقاضی معرفی شده مشمول این وام از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، بنیاد برکت و اشتغال‌ آفرینان صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان بخش دیگری از برنامه‌ های حمایتی توسط این بانک پرداخت شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید