مجید قناد، معروف به عمو قناد مجری محبوب و قدیمی برنامه‌های کودکان و شهرام لاسمی معروف به «قلقلی» چهره محبوب برنامه‌های کودکان که همیشه سکوتی عجیب بر لب داشت از ماجرای این سکوت و قهر عمو قناد در برنامه تلویزیونی توضیح دادند.

راز سکوت ۳۰ ساله شخصیت معروف «قلقلی» در برنامه کودک چه بود؟ + فیلم

به گزارش سلام نو، شهرام لاسمی متولد 26 آذر 1343 در تهران، مجری کودک است بیشتر وی را با نام قلقلی در برنامه کودک می شناسند، فعالیت هنری اش را از تئاتر شروع کرد و سپس در نمایش های تلویزیونی نیز به ایفای نقش پرداخته است .

شهرام لاسمی بعد از آشنایی با زنده‌ یاد فریماه فرهی، تهیه‌ کننده برنامه «بازی، شادی، تماشا» در سن 21 سلگی به این برنامه راه یافت و نقش قلقلی را برعهده گرفت و این نقش موفق و اثرگذار را در دیگر برنامه‌ ها مانند «دوقلو ها»، «موتور امداد»، «پیک بچه‌ها» و «قلقلی در سرزمین قلک‌ ها» ادامه داد.

شهرام لاسمی تقریباً سی سال قبل، قبل از شروع کارم در تلویزیون، در شهر بازی تهران کار می‌ کردم آنجا در سالن نمایش آنجا نمایش‌ های طنز کودکان و نوجوان را روی صحنه می‌ بردیم.

اتفاقاً شخصیتی که در نمایش‌های آنجا روی صحنه می‌ بردیم شباهت‌های زیادی به «قلقلی» داشت که بعداً به شکل تکامل‌ یافته‌تر در تلویزیون اجرا شد.

شهرام لاسمی در فروردین سال 1367 با فروردین 67 با عاطفه پازوکی ازدواج کرد و دو فرزند دارد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید