در این خبر به تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات پرداخته ایم.

خبر مهم شبانه برای بازنشستگان | تاریخ واریز حقوق بازنشستگان مشخص شد
به گزارش سلام نو؛ تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات کِی است و حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات چه زمانی به حساب بازنشستگان بانک صادارت به حسابشان واریز می شود؟

تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات خبرساز شد. عده زیادی در پی دانستن تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات هستند. تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات خبرساز شد. عده زیادی در پی دانستن تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات هستند. تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات و علت تاخیر در واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات را در این مطلب بخوانید.

دولت بر خلاف روال سال‌های قبل، بعد از حدود چهل روز تاخیر، بخشی از این پیشنهاد را رد کرد؛ افزایش شورایعالی کار برای حداقل بگیران را به رسمیت شناخت اما یادآور شد افزایش مستمری بازنشستگان سایر سطوح باید به اندازه‌ی سایر بازنشستگان دولت یعنی ده درصد باشد و همین مساله که به نوعی خروج از تمکین به مصوبات شورایعالی کار و اجرای ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی است، منجر به اعتراض بازنشستگان شد.

به منظور رفاه حال بازنشستگان عزیز تحت پوشش و با هماهنگی های صورت گرفته بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران، از این پس علاوه بر مدیریت های استانی صندوق، شعب منتخب بانک صادرات نیز نسبت به ابطال گواهی های «کسر از حقوق» و «ضمانت کسر از حقوق» که از تاریخ ۱۰اسفندماه جاری در سامانه مربوطه در درگاه خدمات الکترونیک صندوق (sabasrm.ir) ثبت و صادر شده باشد اقدام خواهند کرد.

شاید در سال های بسیار دور، امکان دریافت خدمات غیر حضوری از بانک های مختلف فراهم نشده بود و افراد برای انجام امور خود، ملزم به مراجعه حضوری به بانک ها بودند، اما در حال حاضر با توجه به بسترهای مناسب، هر بانک سایت مخصوص به خود را راه اندازی نموده است.

سایت بانک صادرات، سایتی است که برای ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان بانک صادرات راه اندازی شده است. سایت bsi.ir از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از این بخش ها، خدمات ویژه ای را به مشتریان ارائه می کنند.

معرفی سایت بانک صادرات www.bsi.ir

در سال های اخیر، هر بانک برای خود یک سایتی را راه اندازی کرده است. بانک صادرات ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و اقدام به راه اندازی سامانه www.bsi.ir کرده است. سایت و سامانه بانک صادرات، سامانه ای است که از بخش های مختلفی تشکیل شده است. به طوری که تقریبا تمام نیازهای موجود برای استفاده از خدمات غیر حضوری از طریق سایت بانک صادرات برطرف خواهد شد.

دسترسی به بخش های مختلف سامانه بانک صادرات، برای بسیاری از مردم امکان پذیر است، اما به طور کلی افراد برای ورود به بخش های اختصاصی و استفاده از امکانات اختصاصی مانند استفاده از خدمات غیر حضوری بانکداری الکترونیک، باید حتما در بانک صادرات حساب داشته باشند. در غیر این صورت امکان استفاده از این بخش ها برای افراد وجود نخواهد داشت.

تمامی افراد می توانند با ورود به سایت بانک صادرات، از اطلاعیه های مهمی که از سوی این بانک منتشر شده است، مطلع شوند و یا با ورود به بخش های مختلف از قوانین و ضوابط موجود در بانک صادرات مطلع شوند.

راهنمای ورود به بخش های اصلی وب سایت بانک صادرات bsi.ir

سایت بانک صادرات کشور ایران، از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از این بخش ها، امکانات مختص به خود را به مشتریان این بانک ارائه می کند. پس از ورود به وب سایت بانک صادرات به نشانی www.bsi.ir، افراد می توانند بخش های مختلفی که در این سامانه وجود دارد را مشاهده کنند. در صفحه اصلی سایت، اطلاعیه های مهم در قالب تصویر به مشتریان نشان داده می شود.

مشتریان می توانند با ورود به بخش درباره بانک، اطلاعات مهمی را در رابطه با بانک صادرات، مدیر عامل و کارکنان این بانک دریافت کنند. در این بخش اطلاعات مهمی به کاربران ارائه می شود.

بخش خدمات بانکی و بانکداری الکترونیک، از جمله بخش های مهم و اصلی سایت بانک صادرات می باشند. این دو بخش به دلیل اهمیت بالایی که دارند، بسیار پرکاربرد هستند و در همین راستا خدمات مختلفی را نیز به صورت غیر حضوری ارائه می کنند.

همچنین، آن دسته از افرادی که قصد مراجعه به یکی از شعب بانک را دارند، می توانند با مراجعه به سامانه bsi.ir، لیست شعب داخل کشور و یا خارج از کشور بانک صادرات را دریافت کنند.

معرفی بخش همراه بانک صادرات www.bsi.ir

یکی از بخش های مهمی که در سایت بانک صادرات وجود دارد، همراه بانک صادرات می باشد. البته پس از ورود به این بخش افراد می توانند اپلیکیشن صاپ را دانلود و بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند. همراه بانک صادرات و اپلیکیشن صاپ، از جمله برنامه هایی هستند که امکانات غیر حضوری مختلفی را به مشتریان این بانک ارائه می کنند.

در بخش همراه بانک صادرات، امکان دریافت برنامه همراه بانک و برنامه صاپ bsi.ir فراهم شده است. کاربران می توانند با ورود به این بخش اپلیکیشن همراه بانک و صاپ را در نسخه مورد نظر خود بر اساس نوع سیستم عامل گوشی هوشمند خود دانلود کنند و این دو برنامه را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب نمایند.

از جمله امکاناتی که در اپلیکیشن همراه بانک ارائه می شود، می توان به کارت به کارت یا همان انتقال وجه، پرداخت اقساط به صورت غیر حضوری و آنلاین، خدمات چک، مشاهده گزارش تراکنش ها و … اشاره کرد.

همچنین، برنامه صاپ نیز خدمات مختلفی را ارائه می کند که از مهم ترین این خدمات می توان به خرید و صدور بیمه نامه های مختلف، کارت به کارت، پرداخت قبوض، خدمات گردشگری و … اشاره کرد.

معرفی بخش خدمات الکترونیک بانک صادرات bsi.ir

یکی از بخش های سایت بانک صادرات به نشانی bsi.ir، خدمات بانکی می باشد. در این بخش تمامی خدمات مربوط به بانک به صورت غیر حضوری ارائه می شود. لازم به ذکر است که افراد می توانند با ورود به بخش بانکداری الکترونیک از امکاناتی که به صورت غیر حضوری از بانک صادرات ارائه می شود، استفاده نمایند.

در بخش خدمات الکترونیک بانک صادرات، امکاناتی مختلفی فقط به مشتریان این بانک ارائه می شود. یعنی برای استفاده از بخش خدمات الکترونیک نیاز است که افراد در این بانک حساب داشته باشند، در غیر این صورت امکان استفاده از این بخش برای افراد وجود ندارد. از جمله امکاناتی که در بخش خدمات الکترونیک بانک صادرات www.bsi.ir شامل بانکداری الکترونیک و خدمات بانکی ارائه می شود، شامل موارد زیر می باشند.

مشاهده صورتحساب به صورت غیر حضوری و آنلاین

محاسبه شبا کارت بانکی

پرداخت قبوض به صورت غیر حضوری و آنلاین

خرید شارژ سیم کارت های اعتباری

صدور تاییدیه حساب

تسهیلات اعطایی

صدور کارت های هدیه بانکی

ورود به درگاه پرداخت اینترنتی

معرفی بخش بورس و سهام بانک صادرات bsi.ir

از جمله بخش هایی که در سامانه بانک صادرات قرار داده شده است، بخش بورس و سهام این بانک است. در این بخش خدمات بورس و بازار سرمایه به اشخاص ارائه می شود. بخش بورس و سهام بانک صادرات خود از سه بخش مختلف تشکیل شده است که در ادامه به توضیح هر یک از این بخش ها می پردازیم.

بخش سجام: در این بخش افراد می توانند به سامانه سجام بورس ایران وارد شوند. همانطور که می دانید سامانه سجام، سامانه ای است که برای احراز هویت و ثبت اطلاعات افرادی که قصد ورود به بازار بورس کشور ایران را دارند، راه اندازی شده است. افراد می توانند با ورود به این بخش، مراحل مربوط به ثبت نام، پیگیری ثبت نام، احراز هویت غیر حضوری و یا مشاهده حساب کاربری خود را در سجام انجام دهند.

بخش فرم های بورس: در این بخش افراد می توانند فرم های مربوط به بورس را که از سوی بانک صادرات منتشر شده است، دریافت کنند. در این بخش فرم های مربوط به حساب های ویژه وکالتی bsi.ir درج شده است و افراد می توانند به صورت رایگان این فرم ها را دریافت نمایند.

بخش اطلاع رسانی سهامداران: یکی از بخش هایی که در بخش بورس و سهام بانک صادرات وجود دارد، بخش اطلاع رسانی می باشد. در این بخش امکان دریافت اطلاعیه های مهم برای سهامداران بانک صادرات وجود دارد. تمامی اطلاعیه های منتشر شده در این سامانه معتبر می باشند.

بیشتر بخوانید: سامانه ثبت اختیارنامه بانک صادرات

برنامه صاپ بانک صادرات www.bsi.ir

بانک صادرات ایران با ارائه نرم افزار صاپ اقدام به امکان انجام خدمات پرکاربرد مبتی بر کارت را برای مشتریان خود ایجاد کرده است. به طوری که مشتریان می توانند با دانلود و نصب صاپ بر روی تلفن همراه خود، خدماتی از قبیل کارت به کارت، اعلام موجودی، گردش کارت، خرید آنلاین بیمه نامه و … را انجام دهند.

برنامه صاپ بانک صادرات www.bsi.ir برای دو نسخه اندروید و IOS قابل استفاده می باشد و مشتریان می توانند با دانلود sappe از امکانات آن استفاده کنند. در ادامه لینک مستقیم دانلود صاپ بانک صادرات برا نسخه اندروید و آیفون قرار داده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص افتتاح حساب بانک صادرات می توانید مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار داده ایم، مطالعه نمایید.

برنامه ریما بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران هم مانند سایر بانک ها در راستای ارتقای امنیت خدمت‌ رسانی، امکان صدور رمز اول و دوم کارت به صورت یکبار مصرف (پویا) را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

در همین راستا این بانک برنامه ریما را معرفی کرد، این برنامه به عنوان نرم‌ افزار تولید رمز یکبار مصرف اول و دوم کارت های بانکی تدوین شده است. برای استفاده از برنامه ریما بانک صادرات لازم است مشتریان از طریق مراجعه به دستگاه خود پرداز نسبت به فعال‌سازی رمز خود اقدام کنند. مدت زمان اعتبار رمز های تولید شده از طریق برنامه ریما بانک صادرات جهت انجام تراکنش‌های مد نظر، ۶۰ ثانیه می باشد. لینک دانلود این برنامه در ادامه قرار داده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود برنامه همراه بانک صادرات می توانید مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار داده ایم، مطالعه نمایید.

در ادامه بخوانید: همراه بانک صادرات

اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص ورود به سایت بانک صادرات داشتید به نشانی اینترنتی www.bsi.ir هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

سوالات متداول

۱- ️ چه کسانی می توانند از خدمات الکترونیک بانک صادرات استفاده نمایند؟️ همان طور که در این مقاله توضیح داده شد، افرادی که در این بانک حساب دارند می توانند از بخش خدمات الکترونیک استفاده نمایند.

۲- ️ افراد چطور می توانند از آدرس شعب بانک صادرات مطلع شوند؟️ افرد می توانند با ورود به سایت bsi.ir از لیست شعب داخل و خارج کشور بانک صادرات مطلع شوند.

۳- ️ اپلیکیشن همراه بانک صادرات چه خدماتی را به مشتریان ارائه می دهد ؟️ کاربران با دانلود و نصب این برنامه می توانند خدماتی از قبیل کارت به کارت را انجام دهند که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده است.

تا پیش از این بازنشستگان و وظیفه بگیرانی به دلایلی از جمله «انصراف متقاضی از دریافت تسهیلات»، «عدم پرداخت تسهیلات توسط بانک مندرج در متن گواهی» یا به دلیل «تسویه تسهیلات پرداخت شده» باید به مدیریت های استانی صندوق بازنشستگی در مراکز استانها مراجعه کرده و با در دست داشتن گواهی صادره و تایید بانک مربوطه اقدام به ابطال و یا تسویه گواهی می کردند.

با اجرای این طرح جدید و از تاریخ ۱۰ اسفند ماه جاری این عزیزان به جای مراجعه به ۳۱ مدیریت استانی صندوق بازنشستگی کشوری، می توانند با در دست داشتن کارت ملی، گواهی ممهور به مهر بانک مندرج در گواهی و تاییدیه بانک مربوطه به یکی از ۱۶۲۰ شعبه منتخب بانک صادرات در سراسر کشور مراجعه و اقدام به ثبت درخواست ابطال یا تسویه گواهی صادره نمایند.

همچنین مبلغ ٢٣ هزار میلیارد ریال وام مرابحه با نرخ سود شش درصد و بدون ضامن توسط این بانک برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری تخصیص خواهد یافت.

خاندوزی اظهار داشت: با توجه به نیاز این عزیزان، با موافقت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران مبلغ ٧ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه توسط بانک بدون دریافت ضامن برای پرداخت به آنها اختصاص یافته است. همچنین مبلغ ٢٣ هزار میلیارد ریال وام مرابحه با نرخ سود شش درصد و بدون ضامن توسط این بانک برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری تخصیص خواهد یافت./

کد خبرنگار: ۱۵
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید