سایپا فراخوان پیش فروش ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک در تابستان ۱۴۰۲ را صادر کرد.

فوری؛ نخستین ثبت نام تابستانه سایپا از امروز سه‌شنبه ۶ تیر ماه | ۳ خودرو پرطرفدار سایپا در لیست + لینک ثبت نام
به گزارش سلام نو، گروه خودروسازی سایپا برای تکمیل مراحل اولین پیش فروش تابستان ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای منتشر کرده است. قرار است در این طرح ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک با موعد تحویل دی ۱۴۰۲ به فروش برسد.

زمان آغاز ثبت نام سایپا در تابستان ۱۴۰۲ / قیمت کارخانه سایپا

اولین ثبت نام سایپا ۱۴۰۲ از فردا سه‌شنبه ۶ تیر ماه آغاز خواهد شد. در ادامه مبلغ پیش پرداخت خودروهای عرضه شده در پیش فروش جدید سایپا آمده است.

فوری؛+اولین+ثبت+نام+سایپا+در+تابستان+۱۴۰۲+_+پیش+فروش+۳+خودرو+به+قیمت+کارخانه+++لینک

لینک ثبت نام سایپا تیر ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام سایپا تیر ۱۴۰۲ تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرسsaipa.iranecar.com انجام می‌شود درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

شرط شرکت در پیش فروش تابستان سایپا

متقاضیان که در طرح جوانی جمعیت ثبت‌ نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش اول اولویت زمستان ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک تایید و به گروه خودروسازی سایپا معرفی شده‌اند و توسط این گروه صنعتی امروز (دوشنبه ۵ تیر ماه)، پیامک برایشان ارسال شده است، می‌توانند از فردا (سه‌شنبه ۶ تیر ماه) برای واریز وجه علی‌الحساب خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

سایپا به کدام مادران خودرو به قیمت کارخانه می‌دهد؟

بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو برای مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد./اقتصادآنلاین

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید