مهاجرت به هر کشوری نیازمند مقدماتی است که می‌توان انجام آن را به دفترهای مهاجرتی معتبر سپرد، از این رو با ما همراه باشید و درباره بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران بدانید.

بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

سلام نو: بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران ویژگی‌های مهم و درخور توجهی دارند، چرا که بعد از تصمیم مهاجرت یکی از مؤثرترین کارها برای هموار شدن مسیر پیش رو انتخاب موسسه‌ای معتبر و مطمئن برای گرفتن ویزا و چه بسا تابعیت کشور مقصد است. با توجه به حجم افرادی که تمایل دارند برای تحصیل، کار یا سرمایه‌گذاری به کشوری دیگر مهاجرت کنند، تعداد موسساتی که به عنوان موسسه‌های مهاجرتی فعالیت می‌کنند بسیار زیاد است و یافتن موسسه‌ای که در این زمینه حسن سابقه داشته باشد، بر تمامی قوانین مهاجرتی مسلط باشد و هزینه مشاوره و خدمات آن نیز معقول باشد اندک است به همین دلیل در ادامه بعد از شرح تعدادی از ویژگی‌های مهم یک دفتر مهاجرتی به معرفی دفاتر مهاجرتی بهتر در تهران می‌پردازیم.

ویژگی‌های بهترین دفاتر مهاجرتی

ارائه مجوز و پروانه فعالیت

با توجه به تعداد زیاد موسسات مهاجرتی نامعتبر، بدون شک یکی از مهم‌ترین کارها پیش از انتخاب دفتر مهاجرتی برای گرفتن ویزای تحصیلی، کاری و سرمایه‌گذاری بررسی مجوز و پروانه فعالیت موسسه است چرا که این کار امکان تشخیص قانونی و حقیقی بودن دفتر مهاجرتی را فراهم می‌کند.

بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

داشتن دفتر رسمی

شمار زیادی از افرادی که تمایل به مهاجرت دارند خواهان پرداخت هزینه کمتر پیش از مهاجرت هستند و متاسفانه بسیاری در دام کلاهبردانی گرفتار می‌شوند که نه تنها یک فضای رسمی به عنوان دفتر کار ندارند که تنها با وبسایت ادعای انجام کارهای مربوط به مهاجرت را می‌کنند و فقط در فضای مجازی مدتی فعال هستند. توجه داشته باشیم، یک موسسه مهاجرتی قانونی علاوه بر این که مجوز و پروانه فعالیت خود را به مراجعین ارائه می‌دهد در دفتری فیزیکی و رسمی کار می‌کند و افراد امکان رفت و آمد به دفتر موسسه را دارند.

مشاوران و وکلای حقوقی باتجربه

بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران از وکلا و مشاورانی بهره‌مند هستند که آن‌ها از تمامی قوانین مهاجرتی اطلاع دقیق دارند و بر شرایط صدور ویزا، چگونگی گرفتن وقت از سفارت و مدارک کامل برای اخذ ویزا دانش و تجربه لازم و کافی دارند. نکته حائز اهمیت برای انتخاب چنین دفاتری این است که موسسه امکان پیگیری و انجام کارهای مهاجرتی متقاضی را در داخل و خارج کشور داشته باشد.

بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

حسن سابقه

قبل از انتخاب دفتر مهاجرتی لازم است تا از سابقه موسسه و مدیران آن مطمئن شد و با پرس و جو و مشاهده نظرات مراجعین پیشین از نحوه دریافت ویزا توسط دفتر مورد نظر تحقیق بیشتری کرد. می‌توان از طریق ۱۱۸ شماره تماس دفتر مذکور را استعلام گرفت و از موسسه درخواست ملاحظه ویزاهای دریافت شده توسط دفتر مهاجرتی را داشت. هر یک از این توصیه‌ها بایستی پیش از پرداخت هر گونه هزینه و ارائه مدارک به دفتر مهاجرتی انجام تا از سابقه خوب دفتر اطمینان حاصل شود.

پیگیری از مهاجر

شاخصه درخور توجه بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران وجود پشتیبانی و پیگیری از مهاجر از گام‌های اولیه تا آخرین مرحله است، یک دفتر مهاجرتی خوب نسبت به مراجع خود متعهد و مسئولیت‌پذیر است و در تمامی مراحل از گرفتن ویزا و وقت سفارت تا مصاحبه و نهایی شدن اقامت و تابعیت همراه هست و پیگیر شرایط فرد به شکل آنلاین، تلفنی و حضوری است.

دفاتر مهاجرتی بهتر تهران

یک دفتر مهاجرتی زمانی برای مراجع خود مطلوب است که ویژگی‌های مهم گفته شده را داشته باشد، در همین راستا به معرفی تعدادی از دفترهای مهاجرتی معتبر در تهران می‌پردازیم.

بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

هرمس اپلای

دفتر مهاجرتی هرمس اپلای، ۱۰ سال سابقه فعالیت در حوزه دریافت ویزا و اقامت از کشورهای آلمان، استرالیا، کانادا و ترکیه را دارد و در وبسایت خود بعضی از پرونده‌های متقاضیان را به عنوان سابقه خوب و موفق قرار داده است. هرمس اپلای در خیابان چهاردهم ولنجک، طبقه ششم ساختمان وفا دفتر دارد و آماده کمک و راهنمایی به مراجعان امور مهاجرتی است.

مهاجرت با ما

از بین بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران، موسسه مهاجرتی مهاجرت با ما محبوبیت درخورتوجهی دارد چرا که در حوزه دریافت ویزای تحصیلی و کاری از کشورهای فرانسه، استرالیا، ترکیه، سوئد، مجارستان، کانادا، آمریکا و آلمان فعالیت می‌کند و با وجود مشاوران حرفه‌ای خود بعد از بررسی شرایط مراجع‌کننده و متقاضی امکان مهاجرت را در بهترین کشور پیشنهاد می‌دهد.

ویزا موندیال

موسسه مهاجرتی ویزا موندیال از دفاتر به نام برای مهاجرت به کانادا به شمار می‌رود و به متقاضیان در حوزه راه اندازی استارت آپ، تهیه ملک، گرفتن ویزای تحصیلی و کاری کمک می‌کند.

بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

پارسی کانادا

دفتر مهاجرتی پارسی کانادا، یکی از بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران به حساب می‌آید چرا که با وجود وکلای خبره و باتجربه خود به متقاضیان در حوزه دریافت ویزای کاری و تحصیلی، خرید ملک، ثبت شرکت و دریافت اقامت در ایتالیا، امارات، یونان، پرتغال، کانادا، دانمارک، اسپانیا، استرالیا، قبرس و قطر کمک می‌کند و تعداد پرونده‌های موفق آن به ۱۲۰۰ مورد رسیده است.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید