یک عضو جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: صهیونیست‌ها باور نمی کردند، روزی برسد فلسطینی ها بتوانند تل آویو را هدف قرار دهند، نه این که فقط در برابر حمله‌ها بایستند، بلکه ضربه های کاری بزنند.

ایران از موضع خود در مورد شهرک سازی رژیم اشغالگر قدس کوتاه نیامده است

به گزارش سلام نو عماد آبشناس در گفت‌وگو با ایسنا در تحلیل خود از سفر هیات‌های فلسطینی از جمله جهاد اسلامی و حماس به ایران اظهار داشت: به طور کلی بر کسی پوشیده نیست بزرگترین حامی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران است، طبیعتا این رابطه روز به روز هم قوی‌تر می‌شود.
وی تصریح کرد: وقتی درباره جبهه مقاومت صحبت می‌کنیم، همه مجموعه های مقاومت بالاخص فلسطینی ها را در بر می گیرد، طی چند سال اخیر برخی تلاش کردند از طریق برخی کشورهای عربی این ها را از ایران دور کرده و یا فاصله ایجاد کنند، اما ناموفق بودند.
این عضو جمعیت دفاع از ملت فلسطین خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که می بینیم امروز هم رهبران گروه های فلسطینی برای تجدید بیعت و دیدار با رهبری به ایران سفر کرده اند.
آبشناس همچنین گفت: صهیونیست‌ها باور نمی کردند، روزی برسد فلسطینی ها بتوانند تل آویو را هدف قرار دهند، نه این که فقط در برابر حمله‌ها بایستند، بلکه ضربه های کاری بزنند.
وی خاطر نشان کرد: فلسطینی ها قوی تر شده و  اراده شان برای مقاومت بیشتر شده است، یکی از دلایل اصلی این قدرت، مورد حمایت بودن ایران است، ایران تاکید دارد که با رژیم صهیونیستی روند سازش نتیجه نمی دهد تنها راه مقاومت است و فلسطینی ها راهی جز مقاومت علیه صهیونیست ها ندارند.
وی درباره این که سخنگوی تشکیلات خودگردان گفته بود ایران در ازای امتیاز نفت در برابر غذا گویا مخالفتی با تشدید شهرک سازی اسرائیل نخواهد کرد، گفت: این مساله به هیچ وجه صحت ندارد، از ریشه و اساس دروغ است؛ اگر ایران می خواست کوتاه بیاید می توانست چیزهای دیگری را مطالبه کند، بحث شهرک سازی ها ارزش ندارد که حتی ایران درباره آن صحبت کند.
 

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید