روزنامه جام جم وابسته به صداوسیما گفت: تغییر سالن نشست خبری دیروز وزرای خارجه ایران و عربستان به‌خاطر وجود عکسی از شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

صداوسیما: تغییر محل نشست خبری وزرای خارجه ایران و عربستان به دلیل وجود قاب عکس سردار سلیمانی بود / وزارت خارجه: دلیل جابه جایی مکان نشست «مشکل فنی» بود + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، روزنامه جام جم وابسته به صداوسیما اعلام کرد که سالن نشست خبری وزرای خارجه ایران و عربستان به‌خاطر وجود تصویری از شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر کرد.

 خبرنگار جام جم در ویدیویی علت جابه‌جایی ناگهانی نشست مشترک وزرای خارجه ایران و سعودی در ساختمان وزارت خارجه را  تصویری از شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.

گفتنی است که  بنابر گزارش عصرایران در  نشست خبری امروز وزیران خارجه ایران  و عربستان به درخواست  هیات سعودی محل نشست، از تالار آیینه به سالن مذاکرات تغییر کرد.

وزارت خارجه: دلیل تغییر محل نشست «مشکل فنی» بود

در واکنش به این خبر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه، گمانه زنی های رسانه‌ای در خصوص تغییر محل گفتگوهای رسانه‌ای وزاری خارجه ایران و عربستان سعودی را بی‌اساس دانست و دلیل این تغییر را بروز مشکل فنی و عدم امکان اجرا در محل تعیین شده قبلی دانست.

 دو تصویر از تفاوت محل اولیه و ثانویه نشست خبری وزرای خارجه ایران و عربستان:

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید