حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: مشخص شد که توزیع کنندگان به صورت غیرقانونی اقدام به دریافت الکل‌های صنعتی فاسد از یک کارخانه تولید اسپری بدن کرده و پس از تولید اقدام به توزیع آن می‌کنند.

علت جان باختن شهروندان کرجی درپی مسمومیت الکلی چه بود؟ + جزییات تلخ
به گزارش سلام نو؛ فرمانده انتظامی استان البرز گفت: مشخص شد که توزیع کنندگان به صورت غیرقانونی اقدام به دریافت الکل‌های صنعتی فاسد از یک کارخانه تولید اسپری بدن کرده و پس از تولید اقدام به توزیع آن می‌کنند.

حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: به دنبال فوت ۱۴ نفر از شهروندان بر اثر مسمومیت ناشی از استفاده از مشروبات الکلی مسموم در سطح استان تیم ویژه‌ای برای بررسی این موضوع در پلیس استان تشکیل شد.

وی افزود: برابر بررسی‌های اولیه و اقدامات میدانی ماموران مشخص شد که ۱۴ شهروند بر اثر استفاده از مشروبات الکلی فوت و ۱۲۰ نفر دیگر دچار مسمومیت شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی سه نفر از توزیع کنندگان مشروبات الکلی در سطح استان قبل از خارج شدن از استان دستگیر و تحقیقات میدانی برای کشف زوایای پنهان پرونده آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ادامه مشخص شد که توزیع کنندگان به صورت غیرقانونی اقدام به دریافت الکل‌های صنعتی فاسد از یک کارخانه تولید اسپری بدن کرده و پس از تولید اقدام به توزیع آن می کنند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده ۶۵۰۰ لیتر الکل صنعتی از کارخانه مذکور کشف و این کارخانه پلمب شده است.

هداوند با بیان اینکه ۳ نفر نیز در خصوص فروش الکل صنعتی به صورت خارج از شبکه دستگیر شدند، گفت: تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد و در اخبار بعدی به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید./فارس

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید