به قشم خوش اومدین! بریم که ببینیم تو یک سفر ۳ روزه چطور می‌شه قشم رو یک دل سیر دید و گشت! اینجا ایرانه و ما در سلام نو هم‌سفر شما هستیم

بهترین برنامه سفر سه روزه به قشم

بهترین غذاها و رستوران های قشم:

سفر به قشم یعنی سفر به بهشت غذاهای لذیذ دریایی. قلیه ماهی و میگو، ماهی کبابی، هواری و مهیاوه خوراکی‌هایی هستن که اگر اهل غذای دریایی باشید حتما عاشقشون می‌شید. اگر هم غذای غیردریایی دوست دارید حتما کباب بُز رو تست کنید.

رستوران خوب و درجه یک تو قشم فراوونه. برای غذای دریایی درجه یک برید سراغ رستوران دریا. برای خوردن غذای سنتی توی یک محیط خاص و جذاب هم باید رفت سراغ خوان بوم. رستوران بادیل در کنار کیفیت عالی قیمت منصفانه‌ای هم داره و یکی از بهترین رستوران‌های قشمه. سی رول هم از رستوران‌های با کیفیت، جمع‌وجور و درجه یک قشمه که حتما حال شما رو خوب می‌کنه.

اگر از غذاهای دریایی و محلی خسته شدید برید فست فودی لبنانی فطائر تا حسابی حال و هواتون عوض بشه.

محبوبترین جاذبه ها و دیدنی های قشم:

شاید فکر کنید قشم جزیره کوچکییه و برای گشتنش نیاز نیست سه روز زمان بذارید، اما اشتباه می‌کنید. قشم جزیره به نسب بزرگیه و چند تا منطقه شهری و روستا رو توی دل خودش جا داده. روز اول رو با دره ستارگان شروع کنید، یکی از جاذبه‌های عجیب جزیره قشم. بعد سری به غار خربس بزنید و روز رو با جنگل‌های جذاب حرا تموم کنید. اگر زمان اضافه داشتید می‌تونید قبل از دیدن جنگل‌های حرا سری به کارگاه‌های لنج سازی بزنید.

روز دوم رو کمی فشرده‌تر برگزار کنید. با لندیگراف یا اتوبوس دریایی برید هرمز و از قلعه پرتغالی‌ها، دره رنگین کمان، غار الهه نمک، ساحل سرخ و ساحل دیدن کنید.

پیشنهاد سلام نو اینه که روز سوم رو به بندر و روستای لافت سری بزنید و تنگه چاهکوه و ساحل سینما دریا رو ببینید. بازار قدیم قشم بافت جالبی داره که باید حتما بازدید از اونو توی برنامه سفرتون داشته باشید. البته اگر هدف اصلی‌تون از سفر به قشم خرید کردنه باید به جای لافت و چاهکوه به مراکز خرید درگهان و پاساژهای ریز و درشت قشم سر بزنید.

اگر یک روز اضافه تو قشم موندید حتما از جزایر جذاب ناز و هنگام دیدن کنید.

پیشنهادها برای اقامت:

قشم یه جزیره توریستی و تجاریه، پس تنوع گزینه‌های اقامت توش زیاده. هتل‌هایی مثل آتامان، ارم، آوینا، هانی با چهار ستاره، هتل‌های آسنا و آرکا با سه ستاره و هتل بوتیکی مثل ایرمان که فضای شیک و گرمی داره، از با کیفیت‌ترین انتخاب‌ها برای اقامت در قشم هستن.

بومگردی هم حسابی تو قشم رونق داره و پیشنهاد سلام نو برای اقامت در بومگردی‌ها این هاست:

اقامتگاه بوم گردی ساحلی فردیس

اقامتگاه بوم گردی میرزا

اقامتگاه بوم گردی تاخره

و اقامتگاه بوم گردی خالو منصور

این ویدیو رو ذخیره کن و برای همسفرهات هم ارسالش کن.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید