"محمد باقر خلفی " مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: عملیات جست و جو برای کشف ۲ نفر مفقودی سیلاب جاده کرج - چالوس در این استان همچنان ادامه دارد.

ادامه عملیات جستجو برای پیدا کردن دو مفقودی در سیلاب جاده کرج -چالوس

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا؛ "محمد باقر خلفی " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: از زمان وقوع حادثه سیلاب جاده کرج - چالوس در ۱۸ خرداد ماه ستاد جمع آوری اطلاعات مفقودان فعالیت خود را آغاز و همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: این ستاد مسوولیت جمع آوری اطلاعات افراد مفقود شده براثر سیلاب را دارد و اقدام به جست و جو در مناطق حادثه دیده را به طور فشرده با حداکثر نیرو ها بدون وقفه همچنان ادامه می دهد.

وی خاطرنشان کرد: فقط ۲ مفقودی در این حادثه شامل یک زن ۴۲ و یک مرد ۳۵ ساله گزارش شده است.

خلفی خاطرنشان کرد:: گزارش مفقودی‌ها از سوی خانواده این افراد اعلام شد و با حضور آنها تیم‌های امدادی اقدام به جست وجو می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرالبرز بیان کرد: اکنون تیم های جست و جوی سیلاب، کوهستان و آنست (سگ های زنده یاب ) بی وقفه در محل حادثه اقدام به جست و جو در میان حجم عظیمی از سنگ ، خاک و گل و لای کرده اما تاکنون هیچگونه جسدی کشف نشده است.

خلفی افزود: سیلاب از شامگاه پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه جاده کرج - چالوس را در بر گرفت که در این حادثه بیش از یک هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو گردشگران از محل نجات یافتند.

وی گفت: با کمک نیروهای امدادی هلال احمر و سایر دستگاه های امدادی چند خودرو که زیر گل و لای مدفون شده بودند، کشف و پلاک های خودروی آنها به پلیس تحویل و به مالکان اطلاع رسانی شد.

وی بیان کرد: مردم در صورت نیاز امدادی می توانند با سامانه ۱۱۲ هلال احمر استان البرز تماس حاصل نمایند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید