سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه با حضور 60 ناشر از جمهوری اسلامی ایران و 800 عنوان اثر از نویسندگان ایرانی برپا شد.

افتتاح سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه با حضور 60 ناشر ایرانی

به گزارش سلام نو به نقل از به نقل از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران،، سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه با شعار «با خواندن رشد می‌کنیم» و با حضور  وزیر خارجه قطر افتتاح شد و عربستان میهمان ویژه این نمایشگاه است.

 خانه کتاب و ادبیات ایران در هفتمین حضور خود در این نمایشگاه به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان با غرفه‌ای به مساحت ۳۶ مترمربع به معرفی و عرضه ۸۰۰ عنوان کتاب  از ۶۰ ناشر در موضوع‌های کودک و نوجوان، کتاب‌های نفیس، آموزش زبان‌ فارسی، موضوعات قرآنی، تقریب مذاهب و... می‌پردازد. همچنین معرفی ظرفیت‌های نشر ایران در حوزه تولید محتوا و تصویرگری کتاب کودک، برگزاری کارگاه خوش‌نویسی و... از دیگر برنامه‌های غرفه ایران در این نمایشگاه است.

سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه که با حضور ۵۰۰ انتشارات از ۳۷ کشور آغاز به کار کرده تا ۳۱ خرداد ماه  ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاه‌های شهر دوحه پذیرای علاقه‌مندان است. در این نمایشگاه ۱۸۰ هزار عنوان کتاب در ۷۵۰ هزار جلد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.  

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید