حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ساماندهی ۳۵۸ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در طرح نهضت ملی مسکن این استان خبر داد.

خبر فوری برای مادران تهرانی | مسکن ملی برای خانواده دارای سه فرزند در تهران
به گزارش سلام نو، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ساماندهی ۳۵۸ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در طرح نهضت ملی مسکن این استان خبر داد.

حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پالایش مداوم ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن این استان به صورت روزانه در ادارات راه و شهرسازی تهران خبر داد و اظهار کرد: از مجموع ۹ هزار و ۸۳۳ خانواده ثبت نام شده تاکنون ۳۵۸ خانواده مشمول بوده اند که در سایتهای اسلامشهر، رباط کریم، نصیرشهر، هشتگرد، پرند و ایوانکی ساماندهی شده اند و به زودی پیامک افتتاح حساب برای آنها ارسال خواهد شد.

وی گفت: شرط فرم ج سبز در قانون جوانی جمعیت برای این خانواده ها برداشته شده و همه خانواده های استان تهران که تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنها از ۲۴ آبان سال ۱۴۰۰ باشند مشمول این طرح هستند که می توانند در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن ثبت نام کنند.

به گزارش فارس، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مشتمل بر ۷۳ ماده و ۸۱ تبصره در جلسه مورخ بیست و چهارم مهر ماه یکهزارو چهارصد کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی طبق اصل هشتاد و پنجم (۸۵) قانون اساسی تصویب شدد و پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت هفت سال در تاریخ ۱۴۰۰/۸/۱۰ به تأیید شورای نگهبان رسید و دراین قانون وظایف دستگاه های مرتبط اعلام و همچنین به مشوق های جمعیتی نیز پرداخته شده است./فارس

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید