مجری جنجالیِ اخراجی شبکه فاکس‌نیوز آمریکا در پادکست توییتری خود دست به افشاگری‌ زد.

افشاگری وحشتناک مجری از زندگی چندش‌آور اوباما

به گزارش سلام نو به نقل از ایندیپندنت، تاکر کارلسون، مجری مشهور و اخراجی شبکه فاکس‌نیوز آمریکا، در برنامه توییتری خود، درباره باراک اوباما، رئیس جمهور اسبق این کشور افشاگری‌های هولناکی کرد.

مجری ۵۴ ساله برنامه‌های سیاسی آمریکا قسمت جدیدی از برنامه خود را با عنوان «به تابوهای‌تان پایبند باشید!» منتشر کرد و در آن گفت که اوباما «زندگی شخصی به شدت چندش‌آوری دارد!»

کارلسون در مونولوگ ۱۳ دقیقه‌ای خود، درباره سرعت زیاد تغییر «تابو»ها و اینکه «جامعه آمریکا دیگر مذهبی نبوده و تحت سلطه تابوهاست» صحبت کرد.

مجری مشهور آمریکایی تاکید کرد که «آنچه آمریکایی‌ها مجاز هستند که از آن متنفر باشند، از بالا به آنها امر می‌شود.»

وی درباره رفتار کنونی سیاستمداران آمریکا و «ممنوعیت ورود نامزدها به کارزارهای انتخاباتی سطح بالا در صورت متهم شدن به جرم‌های جنسی در سال ۱۹۹۲(زنای محصنه)»، به رابطه نامشروع بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریکا با زنی به نام جنیفر فلاورز، اشاره کرد؛ اینکه کلینتون برای دروغ‌گویی درباره رابطه پنهانی‌اش چقدر آسمان و ریسمان بافته بود چون «هیچ راه دیگری نداشته و باید آن را مخفی می‌کرد.»

کارلسون در ادامه بحث را به اوباما کشاند و گفت: تا سال ۲۰۰۸ برای هرکسی که کمی بیشتر توجه می‌کرد، آشکار بود که باراک اوباما زندگی شخصی عجیب و غریب و به شدت چندش‌آوری دارد؛ با این حال، هیچکس درباره آن چیزی از او نپرسید.

وی افزود: تا آن زمان، رفتار یک رئیس جمهور در چهارچوب ازدواجش و رابطه اصلی و مرکزی زندگی‌اش، به کسی ارتباطی نداشت. زندگی باراک اوباما بود و به کسی مربوط نبود.

کارلسون بدون ارائه جزئیات درباره ارجاعش به اوباما، گفت: تابوهای کهنه ما یکی پس از دیگری و با سرعتی بالا، نابود شده‌ و آنهایی هم که باقیمانده‌، ضامن اخلاقی‌ خودشان را از دست داده‌اند.

این نخستین باری نیست که کارلسون به طور علنی به اوباما می‌تازد. او در سال ۲۰۲۱، پس از آنکه اوباما را «نفرت‌پراکن» خواند، به طور گسترده در فضای مجازی مورد تمسخر قرار گرفت. رئیس جمهور اسبق آمریکا در شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گفته بود که رسانه‌های خبری راست‌گرا، از طریق ایجاد رعب و وحشت و نفرت‌پراکنی در میان سفیدپوستان آمریکایی، پول درمی‌آورند.

در مقاله‌ نشریه «پیپل» در مه ۲۰۱۷، این سوال مطرح شده بود که چرا اوباما پیش از ازدواج با همسرش، میشل، در سال ۱۹۹۲، با زنی به نام شیلا میوشی جاگر، به او خیانت کرده است! موضوعی که ظاهرا به یک هنجار در جامعه آمریکایی بدل شده است.

کارلسون در ادامه مدعی شد که «بزرگ‌ترین تابوی همه در حال مشروعیت‌پذیری است: سوءاستفاده جنسی از کودکان.»

وی به تحقیقات نشریه وال‌استریت‌ژورنال که دو روز پیش منتشر شد، اشاره کرد. گزارشی که در آن افشا شده بود شبکه‌های اجتماعی مطرح از جمله اینستاگرام، چطور به ارتباط و توسعه شبکه‌ای از حساب‌های کاربری «کودک‌آزار» کمک کرده و مردم را قادر می‌سازند تا به‌دنبال هشتگ‌های غیراخلاقی بگردند.

وی گفت که جامعه مدرن آمریکا نسبت به سوءاستفاده جنسی از کودکان انتقاد کمتری می‌کند و به گفته وی در «نظام قبلی آمریکا این کار یک جرم بوده است.»

کارلسون در ادامه به مجموعه‌ای از اظهارات درباره موضوعاتی همچون ادعای جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا درباره اینکه «خودبرترپنداری سفیدپوستان، خطرناک‌ترین تهدید تروریستی برای آمریکا است»، پرداخت.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید