برندهای گوناگونی تاکنون اقدام به تولید دستگاه زغال ساز کرده اند اما برای اینکه بدانید بهترین کدام است، باید با ویژگی ها و مزایای آن ها آشنا شوید. برای همین هم توصیه می‌کنیم با دقت به محصولات را مقایسه کنید تا با توجه به هزینه ای که می‌کنید، بتوانید سود خوبی نیز به دست بیاورید. دستگاه های زغال فشرده سازه ابتکار ارشد جزو با کیفیت ترین محصولات بازار است.

بهترین دستگاه زغال ساز چیست؟

فکرش را بکنید... دستگاهی داشته باشید که هی زغال تولید کند و شما هی چای و جوجه کباب زغالی درست کنید. چه فکر دل انگیزی...! البته این فقط خیال و رویا نیست! بلکه دستگاه زغال ساز اختراع شده است و چه خبری بهتر از این برای عشاق جوجه کباب؟!! به امید روزی که علم آنقدر پیشرفت کند تا دستگاهی اختراع شود که علاوه بر زغال، جوجه کباب در فلفل دلمه ای و پیاز خوابانده شده نیز تحویل بدهد. پس تا تحقق این رویا، فعلا از دستگاه زغال ساز نهایت استفاده و لذت را ببریم و منتظر شگفتی سازی دانشمندان غیور بمانیم. با ما همراه باشید تا با تولید زغال بیشتر آشنا شویم.

دستگاه زغال ساز چیست؟

به دستگاه تولید زغال، زغال ساز می‌گویند! (اگر یاد گزارشگر محبوب کشورمان افتادید، با لبخندی به ادامه مطلب بپردازید). دستگاه های زغال ساز به دلیل ماهیت و همچنین محصول محبوب و پرفروش و همینطور سودآوری سرشاری که دارند، می‌توانند یک گزینه عالی برای سرمایه گذاری باشند.

دستگاه زغال ساز چه ویژگی هایی دارد؟

مشخصا دستگاهی با این امکانات و کاربرد وسیع، دارای ویژگی های خاص و جذابی است که توانسته به این حجم از تولید و فروش برسد. در این قسمت قصد داریم تا شما را با ویژگی های دستگاه تولید زغال فشرده شرکت سازه ابتکار ارشد، که معتبر ترین شرکت در زمینه تهیه و توزیع انواع دستگاه تولید زغال است، آشنا کنیم.

  • تمام اتوماتیک

بهترین ویژگی دستگاه زغال فشرده سازه ابتکار ارشد، اتوماتیک بودن آن است. این موضوع سبب می‌شود احتمال خرابی دستگاه به شدت کم شود؛ چرا که معمولا خرابی ها به دلیل استفاده نادرست از یک محصول به وجود می‌آیند. اتوماتیک بودن دستگاه زغال فشرده همچنین باعث می‌شود، نیروی انسانی وقتش را برای کار با آن دستگاه تلف نکند و بتواند به دیگر کارها رسیدگی کند که خود، دارای مزایای بسیاری است.

  • سیستم همرفتی

وجود سیستم همرفتی در دستگاه های زغال ساز، باعث می‌شود حرارت به طور یکنواخت در تمام دستگاه پخش شود که همین موضوع سبب می‌شود سیکل تولید راحت تر و سرعت عمل در کنترل کار بیشتر شود. همچنین این قابلیت کمک می‌کند محصول نهایی کیفیت بسیار بالاتری داشته باشد؛ چرا که تمامی زغال ها با یک حرارت تولید شده اند.

  • قابلیت پرس و فشرده سازی بالا

از دیگر ویژگی های خوب دستگاه زغال ساز، قابلیت فشرده سازی بالایی است که دارد؛ این قابلیت سبب می‌شود مواد اولیه زغال به بهترین نحو ممکن فشرده شوند و زغال حاصل از این پرس، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. البته ممکن است با خود بگویید وقتی دستگاه اساسا نام زغال فشرده را یدک می‌کشد، باید هم دارای قابلیت فشرده سازی داشته باشد و اتفاقا درست هم می‌گویید اما باید توجه داشته باشید این فشرده سازی، در تمام دستگاه ها انقدر بالا نمی‌باشد که بتوان آن را ویژگی مجزا نامید.

  • تابلو plc

تابلوهای برق، محفظه هایی هستند که از قطعات الکتریکی و تجهیزات دیگر نگهداری می کند. از پر مصرف ترین تابلوهای برق که در کارخانه های صنعتی و تولیدی ها استفاده می‌شود، تابلو برق plc است. دستگاه زغال ساز سازه ابتکار ارشد، دارای تابلو برق plc است که وجود آن، باعث می‌شود امنیت قطعات دستگاه حفظ شود و همچنین احتمال آسیب دیدن آن ها به شدت کم شود.

مزایای تابلو برق plc

تا به این بحث رسیدیم، حیفمان آمد بیشتر با این ویژگی کارآمد آشنا نشوید. پس چنانچه علاقه دارید بیشتر در این رابطه بدانید، همراهمان باشید و در غیر این صورت به ادامه مطلب بپردازید. از مزایای تابلو برق plc می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان انجام سریعتر پروسه های مختلف کار با دستگاه
  • نرم افزاری بودن و ایجاد تغییرات به سهولت
  • مصرف برق پایین
  • اطمینان از محفوظ ماندن قطعات
  • مدیریت عملیات های پیچیده
  • ارتباط آسان با انواع کامپیوتر
  • طول عمر بالا
  • عدم ایجاد نویز و سر و صدا
  • سرکه گیری

سرکه چوب، یکی از محصولات جانبی دستگاه زغال فشرده است که از تقطیر چوب به دست می‌آید؛ به عبارت دیگر، هنگام تولید زغال و سوختن چوب، گازی ساطع می‌شود که چنانچه در مکانی بی هوا قرار بگیرد، پس از سرد شدن به صورت مایع در می‌آید. حال سرکه در دستگاه زغال فشرده، از قرار دادن چوب درخت و خاک رس برای بسته شدن منافذ آن در دستگاه ساخته می‌شود. سرکه چوب، دارای کاربردهای زیادی است که می‌توانید از آن در صنایع مختلف استفاده کنید. نکته حائز اهمیت این است که همانطور که گفتیم، سرکه محصول جانبی دستگاه زغال ساز است و به هیچ وجه عاقلانه نیست که به صرف تولید سرکه چوب، شاخه درختی بریده شود تا این محصول به دست بیاید اما اگر ضایعات چوب دارید، این ویژگی بسیار می‌تواند برای شما عالی باشد.

بهترین دستگاه زغال ساز چیست؟

برای تولید زغال فشرده به چه دستگاه هایی نیاز است؟

خط تولید زغال فشرده، شامل چند دستگاه است که هرکدام از آن ها وظایفی دارند تا در نتیجه، زغال فشرده حاصل کیفیت بالایی داشته باشید. در این قسمت قصد داریم تا شما را با دستگاه های موجود در خط تولید زغال آشنا کنیم.

مشعل

این دستگاه وظیفه دارد دما تولید کرده و به خط تولید زغال فشرده بدهد و اولین قسمت خط تولید زغال محسوب می‌شود.

لوله

لوله ها پس از مشعل روی خط تولید نصب شده و باعث می‌شوند دمای تولید شده توسط مشعل به خشک کن برسد.

دستگاه سرند

این دستگاه وظیفه دارد مواد اولیه زغال فشرده را از ضایعات و مواد زائد جدا کند تا مواد اولیه خالصی به جای بماند.

دستگاه مکنده

این دستگاه پس از لوله نصب می‌شود و وظیفه دارد مواد اولیه و حرارت را وارد لوله های سینوسی شکل کند.

لوله سینوسی

این لوله ها کمک می‌کنند مواد اولیه خشک شود و پس از خشک شدن، آن ها را به سمت سیکلون به حرکت در می‌آورد.

سیکلون

مواد دریافت شده توسط لوله سینوسی، در سیکلون نگهداری می‌شوند تا آماده پرس شوند.

دستگاه زغال فشرده

تمامی توضیحاتی که درباره دستگاه زغال فشرده دادیم به این جا منتهی می‌شود. دستگاه زغال ساز یا اکسترودر با فشرده سازی مواد اولیه و تبدیل آن ها به بریکت، یکی از اساسی ترین وظایف در خط تولید زغال فشرده را دارد.

کوره زغال

آخرین مرحله در خط تولید زغال، کوره می‌باشد که وظیفه پخت بریکت حاصل از اکسترودر را بر عهده دارد و به دو صورت سنتی و صنعتی در دسترس است. کوره های صنعتی زغال، به واسطه ویژگی ها، متریال استفاده شده و آلیاژی بودن، بسیار بهتر و موثر تر از کوره های سنتی زغال می‌توانند محصول تولید کنند. شرکت سازه ابتکار ارشد، با تولید کوره های صنعتی ترمودینامیکی که کیفیت بی نظیری دارند، توانسته است مورد توجه کارفرمایان عزیز ایرانی قرار بگیرد.

بهترین دستگاه زغال ساز چیست؟

بهترین دستگاه زغال ساز چیست؟

برندهای گوناگونی تاکنون اقدام به تولید دستگاه زغال ساز کرده اند اما برای اینکه بدانید بهترین کدام است، باید با ویژگی ها و مزایای آن ها آشنا شوید. برای همین هم توصیه می‌کنیم با دقت به محصولات را مقایسه کنید تا با توجه به هزینه ای که می‌کنید، بتوانید سود خوبی نیز به دست بیاورید. دستگاه های زغال فشرده سازه ابتکار ارشد جزو با کیفیت ترین محصولات بازار است.

سخن پایانی

در این مطلب، سعی کردیم تا شما را با تولید زغال فشرده و دستگاه های آن آشنا کنیم. شرکت سازه ابتکار ارشد، با بیش از ۱۰ سال سابقه در صنعت ساخت و توزیع انواع دستگاه های زغال فشرده، توانسته به نامی محبوب در این زمینه تبدیل شود و برای هزاران ایرانی کارآفرینی کند.

کد خبرنگار: ۹
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه DE ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    1 0
    توضیحات کاملی بود ممنون
  • مهدی IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    0 0
    بنده از اقای اروجی دستگاه تولید زغال فشرده خریدم و خوشبختانه طی این 2 سال فعالیت خیر و برکت داشته واسم. خدا بهشون برکت بده.
  • محمد IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    0 0
    مرسی از توضیحات کاملتون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید